سکوت مرگبار و فرافکنی احمدی‌نژادی‌ها پس از بازداشت بقایی

بصیر، اعلام خبر بازداشت حمید بقایی معاون محمود احمدی نژاد و یکی از نزدیک ترین یاران وی، رسانه های حامی رییس جمهور سابق، در سکوتی عمیق فرورفته اند.

روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر بازداشت بقایی گفت: متاسفانه به دلیل مسائل قانونی از بیان جزئیات اتهامی این فرد معذور هستم.

محسنی اژه ای امروز هم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیروز در جلسه مطرح کردید که پرونده بقایی در دادسرای انقلاب مطرح می‌شود، حال این سوال مطرح می‌شود که آیا پرونده ایشان امنیتی بوده است یا خیر، گفت: صلاحیت دادسراهای عمومی و انقلاب یکی است و جزئیات آن بعداً مشخص می‌شود.

پس از این خبر، رسانه های حامی محمود احمدی نژاد بدون تحلیل خاصی درباره دستگیری بقایی، در سکوتی عمیق فرورفتند.

این در حالی است که رسانه های مذکور، در پوشش اخبار احمدی نژاد و اطرافیان او در ماه های اخیر سنگ تمام گذاشته اند و جزیی ترین اخبار و تصاویر مربوط به سفرها و برنامه های رییس جمهور سابق را بلافاصله مخابره کرده اند.

از سوی دیگر، تعدادی از رسانه های نزدیک به احمدی نژاد نیز با طرح مباحثی چون خوشحالی اصلاح طلبان از بازداشت بقایی یا مصاحبه بقایی قبل از دستگیری، تلاش کردند تا اصل ماجرای بازداشت معاون احمدی نژاد و نیز علت آن را به حاشیه بکشانند.

همچنین پس از دستگیری بقایی دو تن از نزدیکان احمدی نژاد، پاسخ های عجیبی درباره وضعیت او داده اند.

عبدالرضا داوری از چهره های نزدیک به احمدی نژاد گفت: آقای بقایی در دفتر ولنجک زیاد فعال نبودند و خودم در ایام اخیر ایشان را در دفتر ندیدم.

داوری در ادامه گفت: ارتباط من با بقایی زیاد نزدیک نبود و هیچ وقت صحبتی در این باره با ایشان نکردم.

او البته در مصاحبه دیگری اعلام کرد که از کلمه “ولنجک” استفاده نکرده بود.

همچنین مرتضی تمدن رئیس دفتر احمدی نژاد در مورد بازداشت معاون رئیس جمهور سابق گفت: بنده اطلاعی از هیچ مسئله ای ندارم و درس و کلاس و دانشگاه دارم و فرصت این طور صحبت ها را ندارم.

بلاغ

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. احمدی مملکت رو با خاک یکسان کرد
    ۸ سال تمام ذخایر ملت رو خالی کرد
    کوفت نذاشت مردم تو زندگیشون بخورن
    اونوقت ………….
    متاسفم

    1. تورم را امار نشون نمیده جیب ملت نشون میده…
      حرفی که سرهنگ روحانی فر مو دند
      تو این دوسال چکار کردید؟!
      اینقدر قیمت همه چیز را بالا بردید مردم را به مرگ گرفتید تا به تب رضایت دهند… تا با مذاکرات موافقت کنند حتی اب خوردن مردم را به توافق ربط دادید بخاطر اینکه جیب خود را پر کنید بر گرده ی مردم سوار شدید…

  2. بازگشت محبوبيت احمدي در سطح جامعه منجر به احساس خطر سياسيون تمامي جناح ها شده و چون از خودش هيچ بهانه اي ندارند با پرونده سازي براي اطرافيانش و سپس سياستهاي رسانه اي قصد تخريب وي در سطح جامعه را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا