در پی پاسخ به یک شبهه رسانه‌ای؛

ولی‌الله نانواکناری رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرد

به گزارش بصیر، پایگاه اطلاع‌رسانی ولی‌الله نانواکناری با انتشار بیانیه‌ای، به یک شبهه رسانه‌ای پاسخ داد و بدین ترتیب به صورت رسمی برای شرکت در انتخابات اعلام حضور کرد.

 این بیانیه از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی ولی‌الله نانواکناری در پاسخ به انتشار خبری در پایگاه خبری مازند مجلس که در تاریخ ۱۸ خرداد ماه با عنوان “شرط حضور نانواکناری در انتخابات” منتشر شد و در خروجی سایت قرار گرفت.

در این خبر که از سوی پایگاه خبری مازند مجلس منتشر شد، حضور نانواکناری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را شرطی و منوط به تائید گروه و یا جریانی خاص مرتبط می‌کرد که با واکنش این کاندیدای انتخابات مجلس همراه بود.

به گزارش بصیر، نانواکناری نیز به دلیل تنویر افکار عمومی و روشن شدن موضع رسمی خود در قبال گروه‌ها و جریان‌ها و شفافیت حضور یا عدم حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با تشکر از سایت مازند مجلس بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن در زیر آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

در مورد خبری که سایت مازندمجلس و دیگر دوستان در سایت‌های خود با تیتر “شرط حضور نانواکناری در انتخابات” مرقوم فرمودند، ضمن تشکر باید عرض کنم برای حضور شرطی نگذاشتم، حضور جدی است و برای اقتدار، استقلال، عزت، منافع ملی و عدالت آماده هرگونه فداکاری می‌باشم و برای انجام تکلیف و خدمت به مردم عزیزم صداقت و درستی را سرلوحه زندگی‌ام قرار دادم و در انجام خدمت کوشا خواهم بود.

از هر تشکل حزبی و گروهی که در این راستا می‌تواند از ما پشتیبانی کند تا در انجام خدمت موفق شویم، تشکر می‌کنم. حضور اینجانب مشروط به تأیید یا عدم تأیید هیچ تشکل یا گروهی نیست.

با تمام توان و به حمایت مردم عزیزم و عنایت حضرت باری‌تعالی در انتخابات شرکت خواهم کرد تا بتوانم خدمتگذار صدیقی برای کشور، ملت و امت مسلمان باشم. از بذل توجه همه عزیزان تشکر می‌کنم و به مساعدت فکری همه دوستان نیازمندم.

باشد تا خدای بزرگ ما را در انجام خدمت به اسلام و مسلمین یاری دهد و از خدمتگذاران راستین باشیم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ولی الله نانواکناری

۱۳۹۴/۰۳/۲۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا