مردم فریدونکنار خواستار تدبیر مسئولان هستند؛

افزایش ۴۰ درصدی کرایه تاکسی در فریدونکنار!

بصیر، نرخ مصوب کرایه در بخش های مختلف شهرستان فریدونکنار هنوز ازسوی شهرداری و یا فرمانداری ابلاغ نشده و قاعدتا قیمت‌های مصوب گذشته باید اجرا شود  که متاسفانه رانندگان، حقوق مسافران خود را رعایت نکرده و اقدام به افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ها کرده اند.

خبر افزایش کرایه تاکسی بین شهری ،قصه‌ای نخ‌نما شده که گویا مدیران علاقه‌ای به شنیدن و سامان‌بخشی آن ندارند.

با افزایش قیمت بنزین برخی از رانندگان تاکسی به صورت خودسرانه اقدام به افزایش نرخ کرایه در شهرستان فریدونکنار کرده‌اند.

تعدادی از رانندگان تاکسی که اوضاع را برای افزایش قیمت کرایه تاکسی می‌بینند بیش از حد از مسافران کرایه دریافت می‌کنند که گویا مسئولان مربوطه قصد رسیدگی به این موضوع را ندارند و همین باعث نارضایتی بسیاری از مردم شهرستان شده است.

یکی از شهروندان فریدونکناری در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: بارها است که برای کرایه ۵۰۰ تومانی هزار تومان پرداخت کرده‌ام اما راننده فقط ۳۰۰ تومان را به من برمی‌گرداند و بقیه پول را نمی‌پردازد و وقتی اعتراض می‌شود قیمت اجناس دیگر را پیش می‌کشند.

برخی از رانندگان نیز گران شدن کرایه تاکسی در شهرهای دیگر را بهانه افزایش کرایه تاکسی در فریدونکنار می‌دانند و مسافران این شهرستان نسبت به این امر اعتراض وسیعی دارند.

به هرحال انتظار می رود مسئولان امر نسبت به افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در فریدونکنار بی‌تفاوتی خود را کنار بگذارند و با در نظر گرفتن خواسته‌های رانندگان و توجه به منافع مردم، این مشکل را حل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا