ظریف: کواچ سلایق خاص خودش را دارد

بصير،
فرهاد ظریف که به صورت تلفنی مهمان برنامه تلویزیونی ورزش و مردم بود درخصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران و خودش اظهار داشت: من پیش از آغاز مسابقات رسمی مصدوم شدم؛ با این حال در دیدار مقابل آمریکا به تیم کمک کردم و در لهستان هم کم و بیش برای ایران به میدان رفتم.

وی ادامه داد: شرایط سختی داشتم، اما من به این شرایط و درد عادت دارم. همیشه با این شرایط کنار آمده‌ام و مشکلی با آن ندارم، اما هر توپی که به دستم می‌خورد درد می‌گرفت و واقعاً کارم را سخت می‌کرد.

ظریف درخصوص نتایج تیم ملی در ۴ بازی اخیر خاطرنشان کرد: درست است که در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم و البته مردم هم حق دارند که ایران خوب بازی نمی‌کند، اما شاید بد نباشد نگاهی هم به حریفان ایران بیاندازیم. حریفان ایران قدرت نه بلکه ابرقدرت والیبال هستند.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران افزود: ما سومین سالی است که در لیگ جهانی حضور داریم و خوشبختانه بسیار خوب کار کرده‌ایم، اما این عملکرد خوب ما باعث شده است تا توقعات به طرز عجیبی بالا برود و حالا مردم می‌گویند که ما باید در خاک آمریکا و لهستان و روسیه حریفان خود را شکست دهیم.

وی گفت: با روندی که در پیش گرفته ایم شک ندارم که در سال‌های آینده این اتفاق رخ خواهد داد، اما سفر‌های طولانی، اختلاف ساعت کشورها و مصدومیت بازیکنان ایران خیلی تیم ما را اذیت کرد. افروزی، پزشک تیم ملی کمک زیادی به بازیکنان کرد، اما از ۱۶ نفر تیم ملی برای هر بازی تقریبا ۱۴ نفر مصدوم بودند.

ظریف با بیان اینکه مصدومیت بازیکنان دست کواچ را بسته بود، تصریح کرد: سال های گذشته تیم ایران با ترکیب نسبتاً ثابتی در مسابقات حاضر می‌شد، اما حالا شرایط تغییر کرده است، چراکه کواچ سلایق خاص خودش را دارد و البته کمی هم مصدومیت‌ها کارش را سخت کرده است.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در دیدار برابر روسیه بتواند امتیاز کسب کند و ادامه داد: شک ندارم که بازیکنان تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و دست پر روسیه را ترک می‌کنند؛ با این شرایط امیدوارم آنها بتوانند در تهران هم از خجالت مردم دربیایند./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا