پزشکیان: قانون باید برای‌همه یکسان باشد

بصير،دكتر مسعود پزشکیان در مورد بروز برخی بداخلاقی‌های سیاسی و ایجاد حاشیه در مراسم‌های مختلف تصریح کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد برخی که ادعا می‌کنند به پیام رهبری گوش فرا می‌دهند، صادق نیستند٬ لذا قوه قضاییه و نهاد‌های انتظامی و امنیتی باید با این افراد برخورد کنند. این نماینده اصلاح طلب مجلس با تأکید بر اینکه مجازات برهم زدن مراسم سخنرانی مسئولان کشور باید برای همه یکسان باشد، گفت: قوه قضاییه و مراجع انتظامی باید با برخورد با اخلالگران وعوامل برهم زننده سخنرانی رییس جمهور نشان دهند قانون برای همه یکسان است.

وی با تأکید بر اینکه قانون باید برای همه یکسان باشد، افزود: در مورد جرم برهم زدن مراسم سخنرانی مسئولان کشور باید با همه یکسان برخورد شود و اگر این اقدام برای گروهی، اقدامی ضدارزش وضد امنیت ملی تلقی می‌شود برای گروه دیگر نیز باید اینچنین باشد. نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون برای همه مردم باید با انصاف و عدالت اجرا شود، ادامه داد: قوه قضاییه و مراجع انتظامی باید با برخورد با عوامل برهم زننده سخنرانی رییس جمهور نشان دهند که قانون برای همه یکسان است و در عمل به قانون رفتار دوگانه وجود ندارد.

پزشکیان یادآور شد: در کشور ما سلایق مختلفی وجود دارد و آنچه که عامل وحدت است٬ عمل به قانون است. اگر قرار باشد هر گاه عده‌ای جریانی را خلاف عقیده و نظر خود ببینند٬ به بی‌قانونی و اختلال در مراسم رسمی دست بزنند، باعث ایجاد تناقض در جامعه می شوند و این تناقض قابل قبول نیست.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا