تصاویر/ عملیات انتحاری لوکس‌سواران داعش

بصير،

یک انگلیسی، یک فلسطینی و یک کویتی عضو گروه تروریستی داعش با چهار خودروی بمب‌گذاری شده به نیروهای ارتش و مردمی عراق در منطقه الحجاج نزدیک شهر بیجی حمله کردند.

یکی از نیروهای امنیتی عراق گفت: یکی از این خودروها یک پایگاه نظامی را هدف گرفت و دو خودروی دیگر به دو ایستگاه بازرسی حمله کردند ولی نیروهای عراقی چهارمین خودروی انتحاری را هدف قرار داده و منهدم کردند.

انتحاری‌های داعش سوار بر خودروهای پر از مواد منفجره، خود را به دو ایست بازرسی امنیتی و یک قرارگاه نظامی در منطقه الحجاج کوباندند که در این حمله ۷ نیروی عراقی و ۴ نیروی مردمی شهید و ۲۷ تن دیگر زخمی شدند.

الحجاج در جاده بین بیجی و تکریت در استان صلاح الدین واقع شده است.

یک افسر ارتش نیز تاکید کرد: داعش تاکتیک عملیات انتحاری با استفاده از خودروهای نظامی زرهی را به شدت افزایش داده است و این بار از خودروهای جدید استفاده کرده بود که گمان می‌رفت یک هیأت رسمی هستند.

گروه تکفیری داعش تصاویر این چهار انتحاری را که هر کدام در کنار یک خودروی تویوتا لندکروز مشکی ایستاده بودند در اینترنت منتشر کرد و زیر تصاویر تاریخ شنبه و جمله «برادران آماده آغاز عملیات هستند» درج شده بود.

داعش اسامی این چهار نفر را «ابو یوسف البریطانی»، «ابو ابراهیم الآلمانی»، «ابوعبد العزیز الفلسطینی» و «ابو حفص الکویتی» عنوان کرد.

شهر پالایشگاهی مهم بیجی، صحنه درگیری شدید بین تروریست‌های داعش و نیروهای ارتش و مردمی بوده است که چند روز پیش کنترل مرکز شهر را در اختیار گرفتند./آ

ابو حفص الکویتی عضو کویتی داعش

ابو حفص الکویتی عضو کویتی داعش
ابوعبد العزیز الفلسطینی عضو فلسطینی داعش

ابوعبد العزیز الفلسطینی عضو فلسطینی داعش
ابو ابراهیم الآلمانی عضو آلمانی داعش

ابو ابراهیم الآلمانی عضو آلمانی داعش
ابو یوسف البریطانی عضو انگلیسی داعش

ابو یوسف البریطانی عضو انگلیسی داعش

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا