سبک‌دست: منصوریان به‌قراردادش با نفت پایبند باشد

بصير، شاهرخ سبک‌دست در خصوص اظهار نظر اخیر افشارزاده مبنی بر اینکه با منصوریان و دو گزینه داخلی و یک گزینه‌ خارجی در حال مذاکره هستیم و تا فردا سرمربی جدید استقلال معرفی می‌شود و همچنین اظهار نظر مسئولان باشگاه نفت مبنی بر اینکه مذاکره استقلالی ها محرز شود به فیفا شکایت می‌کنیم، عنوان کرد: در فضای حرفه‌ای فوتبال قشنگ نیست با مربی‌ای که با یک باشگاه قرارداد دارد مذاکره رسمی صورت گیرد، اگر این موضوع باب شود گریبان خود ما را هم خواهد گرفت.

وی در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با منصوریان تاکید کرد: هر فردی می تواند به طور غیر رسمی مذاکره کند اما قشنگ‌تر این است منصوریان به قراردادی که با باشگاه نفت دارد پایبند باشد. تا زمانی که باشگاه نفت تهران رضایت نداده نباید مذاکره رسمی با منصوریان صورت بگیرد. این کار منوط به توافق مدیران دو باشگاه با یکدیگر است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت کادرفنی تیم استقلال تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی صورت می‌گیرد که نتیجه آن در اختیار هیئت مدیره جدید قرار خواهد گرفت و سپس هیئت مدیره در خصوص گزینه نهایی تصمیم‌گیری می‌کند. بهتر است ابتدا هیئت مدیره جدید مشخص شود و بعد در خصوص سرمربی تیم با استناد به بررسی‌ها و رایزنی‌هایی که کمیته فنی انجام داده تصمیم گیری شود. در برخی موارد حساسیت‌هایی نیز از نظر زمانی وجود دارد بدین شکل که پس از مشخص شدن کلیات هیئت مدیره جدید پیش از اعلام رسمی نشست‌های محرمانه بین اعضای آن در خصوص تعیین تکلیف سرمربی جدید صورت می‌گیرد که امکان این موضوع هم در حال حاضر وجود دارد.

سبک‌دست عنوان کرد: بعید می‌دانم در ۴۸ ساعت آینده سرمربی جدید مشخص شود اما قطعا هواداران تا پایان هفته جاری در خصوص هیئت مدیره و سرمربی جدید خبرهای خوبی خواهند شنید.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر افشارزاده مبنی بر اینکه با منصوریان و دو گزینه داخلی و یک گزینه‌خارجی در حال مذاکره هستیم و تا دوشنبه سرمربی جدید استقلال معرفی می‌شود، عنوان کرد: افشارزاده می‌تواند با گزینه های مختلف صحبت کند اما در نهایت بعید می‌دانم وی گزینه  نهایی را انتخاب و اعلام کند ضمن اینکه اگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته هم تاریخ‌هایی برای معرفی سرمربی جدید اعلام شد. بازهم تاکید می‌کنم سعی می‌کنیم تا پایان هفته هواداران را از نگرانی موجود خارج کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص نشست روز شنبه با نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: در این نشست ما بیشتر مسائل و مشکلات سال گذشته را با سجادی مطرح کردیم و از وی خواستیم افرادی برای هیئت مدیره جدید انتخاب شوند که دلسوز استقلال باشند و هر یک از آنها گوشه‌ای از کار را برعهده بگیرند تا کار پیش رود چون امسال استقلال کار سختی پیش‌رو دارد.

سبک‌دست در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است اسپانسر باشگاه دو کرسی از اعضای هیئت مدیره را انتخاب کند، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد چون تمام بحث‌های اقتصادی مربوط به باشگاه استقلال با هماهنگی که با خود باشگاه و وزارت ورزش صورت می‌گیرد بر عهده ماست. اعضای هیئت مدیره را وزارت ورزش معرفی می‌کند که این موضوع با منافع ما مغایرتی نخواهد داشت چون در فضایی آرام می‌خواهیم کار اقتصادی انجام دهیم.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر افشارزاده در مورد اینکه قرار است یک بانک اسپانسر باشگاه شود، گفت: هر باشگاهی یکسری فضای تبلیغاتی دارد مثل پیراهن‌های بازیکنان تیم، سامانه‌ها و کارت‌های هواداری برای در اختیار گرفتن این فضاها معمولا مجموعه‌هایی پا پیش می‌گذارند که با مردم و هواداران ارتباط مستقیم دارند؛ مجموعه‌هایی مانند بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و هواپیمایی و …. در واقع آنها می‌توانند بخشی از اسپانسرینگ باشگاه را در اختیار بگیرند. همه این پیشنهادات در کمیته اقتصادی بررسی شده و برای تصویب در اختیار هیئت مدیره باشگاه قرار می‌گیرد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا