کلینتون: روسیه، ایران و کره تهدیدات آمریکا هستند

بصير،

به نقل از اسپوتنیک، هیلاری کلینتون که در اولین کمپین انتخاباتی عمده خود در شهر نیویورک سخن می گفت، اظهار داشت: هیچ کشوری بر روی زمین برای رشد در قرن بیست و یکم موقعیت بهتری از آمریکا ندارد. هیچ کشوری بهتر از آمریکا برای مواجهه با تهدیدات سنتی از سوی کشورهایی مانند روسیه، کره شمالی و ایران تجهیز نشده و هیچ کشوری برای تعامل با قدرت های جدید مانند چین آماده تر از آمریکا نیست.

این سخنان در حالی مطرح می شود که براساس نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده توسط شبکه خبری سی ان ان و موسسه ORC، بیش از ۶۰ درصد از مردم آمریکا معتقد هستند هیلاری کلینتون فاقد صداقت و امانتداری است. این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که ۶۰ درصد از هواداران حزب دموکرات با اختلافی زیاد وی را بر دیگر نامزدهای این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ترجیح می دهند.

بانوی اول اسبق آمریکا و وزیر خارجه سابق این کشور همچنین در سخنرانی خود ادعا کرد آمریکا خود را برای مواجهه با تهدیدات های فزاینده ای مانند حملات سایبری و شبکه های تروریستی به ویژه گروه افراط گرایی داعش آماده کرده است.

وی گفت: به عنوان رئیس جمهور شما! هر اقدام لازمی را برای امن نگاه داشتن آمریکا انجام می دهم. هیلاری کلینتون که در سال ۲۰۰۸ نیز نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده بود، در روز ۱۲ آوریل نامزدی خود را برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از سوی حزب دموکرات اعلام و فعالیت ستاد انتخاباتی خود را آغاز کرد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا