مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

فعالیت ۴۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در فریدونکنار/ زیر پوشش قرار گرفتن ۳ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش فریدونکنار ، تابستان را بهترین فرصت برای کسب مهارت نوجوانان دانست و اظهار کرد: این فصل می‌تواند سرشار از تجربیات جدید مادی و معنوی برای یک نوجوان باشد.

وی با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم به معنویات توجه بیشتری داشته و مجموعه‌ای غنی از معنویات را در پایگاه‌های تابستانی مدیریت کنیم.

اسماعیل‌زاده توجه به افتتاحیه و اختتامیه باشکوه برای طرح های تابستانی را مهم برشمرد و خواستار درنظر گرفتن برنامه‌های اردویی با رعایت کامل مقررات و قوانین در این طرح‌ها شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: مدیران مدارسی که پایگاه طرح تابستانه ندارند باید دانش‌آموزان را به سمت کانونهای دانش‌آموزی و دارالقرآن‌ها هدایت کنند.

اسماعیل زاده در همین رابطه با اشاره به تأثیر بالای همکاری مدیران مدارس برای اجرای مطلوب تر این طرح ها افزود: عملکرد مدیران مدارس فریدونکنار در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعال بودن ۴۰ پایگاه تابستانی طرح اوقات فراغت در فریدونکنار، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از سه هزار دانش‌آموز زیرپوشش این پایگاه‌ها قرار گیرند.

اسماعیل‌زاده، آمار معاونان و مربیان پرورشی بالای ۲۰ سال سابقه در آموزش و پرورش فریدونکنار را بالای ۷۰درصد ذکر کرد و نیاز به آموزش و به‌روز شدن مربیان را امری ضروری دانست.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به حضور مربیان پرورشی جوان، خوش فکر و با انگیزه در آموزش و پرورش فریدونکنار کاملا احساس می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا