بصیر گزارش می‌دهد؛

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) فریدونکنار معارفه شد

DSC_0019

بصیر، با حضور سرهنگ سیدولی میرشفیعی فرمانده ناحیه، سرگرد باقرزاده جانشین، حفاظت اطلاعات و بازرسی ناحیه، فرمانده‌هان حوزه‌های محمدرسول‌الله، علی‌بن‌ابیطالب و حوزه بسیج اصناف، معاون گردان امام حسین(ع)، اعضای شورای فرماندهی حوزه سیدالشهدا و فرمانده‌هان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان حوزه سیدالشهدا فریدونکنار، از زحمات سرگرد پاسدار اسماعیل مظلومی‌کناری تقدیر و آقای اسماعیل سلحشور به عنوان فرمانده جدید این حوزه معارفه شد.

در ابتدا آئین معارفه اسماعیل مظلومی با تشکر از فرمانده‌هان پایگاه‌های مقاومت، شورای فرماندهی، حوزه و بسیجیان که در طول خدمت در این جایگاه همکاری و تعامل داشته‌اند، اظهار کرد: فرمانده‌هان پایگاه‌های روستاها با هیچ یک از فرمانده‌هان محلات قابل مقایسه‌ نیستند، فقط در ارائه گزارش عملکرد و نوشتاری باید تقویت شوند، چرا که آنها با عشق و کمبود امکانات کار می‌کنند.

DSC_0034

وی از تمامی فرمانده‌هان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه و بسیجیان خواست که بهتر از گذشته با فرماندهی جدید همکاری و تعامل داشته باشند تا این حوزه همچون گذشته مانند نگینی بدرخشند.

مظلومی از فرماندهانی که در به ثمر رسیدن سوله، جذب، ساخت پایگاه، طرح صالحین، حضور در برنامه‌های ابلاغی نمونه بوده‌اند تشکر کرد.

دشمنان کشور با تغییر ذائقه جوانان به دنبال یارگیری هستند

DSC_0036

در ادامه این آئین فرماندهی ناحیه سرهنگ پاسدار سیدولی میرشفیعی با گرامی‌داشت یاد و نام امام‌راحل و شهدا، اظهار کرد: از خداوند می‌خواهیم توفیق دهد تا در مسیر اهداف راه امام و شهدا در راستای منویات مقام عظمای ولایت باقی بمانیم.

میرشفیعی با بیان اینکه ماموریت محوری بسیج و سپاه دشمن‌شناسی است، اذعان کرد: باید بدانیم که دشمنان به دنبال یارگیری در کشور هستند و امروزه با بهانه کردن یکسری نشست‌ها می‌خواهند در داخل ایران اسلامی برای خود پایگاه ایجاد کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به جلسه امروز، اذعان داشت: می‌خواهیم با تحول و جا‌به‌جایی رویکرد سازمانی ما تقویت شود و این تغییرات نشان از میزان لیاقت شخص خاصی ندارد.

DSC_0045

وی افزود: بسیجیان حوزه سیدالشهدا نمره قابل قبولی را به اسماعیل مظلومی می‌دهند چرا که وی در این مدت فرماندهی توانست خدمات ارزشمندی به سپاه و بسیج ارائه بدهد.

میرشفیعی خواستار همکاری و همدلی فرمانده‌هان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه با سلحشور فرمانده جدید شد و گفت: توانایی فردی و ذوق سازمانی ایشان بسیار بالا است و می‌توانند از وظایف محوله خود به خوبی سربلند خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سپاه طرح شجره طیبه صالحین است، خاطرنشان کرد: در بسیح کاری واجب‌تر از این امر نداریم که فرمانده جدید حوزه سیدالشهدا باید آن را مهم و ضروری بدانند.

DSC_0041

شجره طیبه صالحین نخستین اولویت حوزه سیدالشهدا

اسماعیل سلحشور فرمانده جدید حوزه سیدالشهدای فریدونکنار نیز در حاشیه این معارفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه شجره طیبه صالحین نخستین اولویت حوزه سیدالشهدا است، اظهار کرد: تمامی کارهای فرهنگی، سازندگی و تربیتی بسیجیان باید از طریق فعالیت در حلقات صالحین صورت بپذیرد.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم حلقات الف را به درجه ویژه برسانیم و کارهای فرهنگی را در فضای مجازی و شبکه اجتماعی رونق دهیم.

فرمانده جدید حوزه سیدالشهدای فریدونکنار از حسن اعتماد فرماندهی سپاه، حفاظت، بازرسی، کمیته انتصابات و تمام کسانی که به وی اطمینانکردند تشکر کرد و گفت: امیدوارم در عمل بتوانم موفق باشم و همچنین از فرمانده سابق حوزه سیدالشهدا سرگرد پاسدار اسماعیل مظلومی نیز به جهت فعالیت‌های بی‌دریغ‌شان تشکر به عمل می‌آورم.

سلحشور در پایان گفت: از فرماندهی محترم و معاونت‌ها انتظار داریم تا من را در این مسیر حمایت کنند تا نسبت به آرمان‌های انقلاب و بسیج و منویات رهبری موفق باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا