فرمانده سپاه فریدونکنار:

ایجاد شک و تردید، تحریف واقعیت‌ها و استحاله فرهنگی مهم‌ترین اهداف دشمن است

بصیر، سیدولی میرشفیعی در جمع بسیجیان فریدونکناری در حوزه سیدالشهداء این شهرستان، با بیان اینکه ماموریت محوری بسیج و سپاه دشمن‌شناسی است، اذعان کرد: باید بدانیم که دشمنان به دنبال یارگیری در کشور هستند و امروزه با بهانه کردن یکسری نشست‌ها می‌خواهند در داخل ایران اسلامی برای خود پایگاه ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: آنها با معیارهای اقتصادی، لوکس‌گرایی، توجه به ذائقه‌های جوانان و زرق و برق نشان‌دادن فرهنگ غربی در حال یارگیری هستند تا بتوانند آن راهبرد ارتباط با ایران و قدم زدن در خیابان‌های کشور است را از آرزو به یک فرض و از آن به نتیجه تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار تاکید کرد: باید مواظب باشیم تا ذائقه ما آنچه که دشمنان می‌خواهند تغییر نکند و در واقع به استحاله دچار نشویم.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: رویکرد آنها استحاله فرهنگی در میان تمامی مردم ایران است اما تا زمانی‌که بسیجیان در راه شهدا و آرمان‌های آنها قرار دارند هرگز موفق نخواهند شد.

وی افزود: باید مواظب باشیم تا تسلیم جو و جریان خاصی نشویم، به پایبندی‌های خود ادامه دهیم و در مسیر زندگی خود باقی بمانیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: از صداهای تبلیغاتی آنها نترسیم و روحیه همدلی و هم‌زبانی را تقویت کنیم تا با توجه ویژه به اقتصاد داخلی و مقاومتی و صدور انقلاب که یک رویکرد جهانی دارد توانمند شویم.

میرشفیعی اذعان کرد: دشمنان به وعده‌های خود تا به امروز عمل نکرده‌اند، آنها علاوه بر شک و تردیدی که تا به امروز در کشور ایجاد کردند به دنبال این هستند که واقعیت‌ها را نادرست جلوه دهند.

وی افزود: اینکه می‌گوئیم دشمن به دنبال تحریف انقلاب اسلامی است همین‌ نکته است تا باور ما از انقلاب و شهیدان را به شک تبدیل کنند و یقین‌های ما را از بین ببرند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به جلسه امروز، اذعان داشت: می‌خواهیم با تحول و جا‌به‌جایی رویکرد سازمانی ما تقویت شود و این تغییرات نشان از میزان لیاقت شخص خاصی ندارد.

وی افزود: بسیجیان حوزه سیدالشهدا نمره قابل قبولی را به اسماعیل مظلومی می‌دهند چرا که وی در این مدت فرماندهی توانست خدمات ارزشمندی به سپاه و بسیج ارائه بدهد.

میرشفیعی خواستار همکاری و همدلی فرمانده‌هان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه با سلحشور فرمانده جدید شد و گفت: توانایی فردی و ذوق سازمانی ایشان بسیار بالا است و می‌توانند از وظایف محوله خود به خوبی سربلند خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سپاه طرح شجره طیبه صالحین است، خاطرنشان کرد: در بسیح کاری واجب‌تر از این امر نداریم که فرمانده جدید حوزه سیدالشهدا باید آن را مهم و ضروری بدانند.

فرمانده سپاه فریدونکنار اذعان کرد: رعایت اصل صرفه‌جویی، توجه کیفی به برنامه‌های ابلاغی، افزایش بصیرت دینی و سیاسی بسیجیان، تربیت نیروهای مومن و پابه‌کار برای ادامه راه انقلاب و ماموریت‌های بسیج از وظایف اصلی فرمانده‌هان حوزه است.

میرشفیعی اظهار کرد: هیچ‌گاه فراموش نکنیم که در حال جنگ هستیم و این انقلاب باید به انقلاب امام عصر(عج) متصل بشود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان شبانه‌روز در حال ایجاد اختلاف در کشور هستند، افزود: آنها می‌خواهند تاثیرگذاران سیاسی در کشور در برابر هم جبهه بگیرند و اینجا است که باید به بیانات رهبری توجه کنیم تا در کنار یکدیگر برای سربلندی نظام و به اهتزاز درآوردن پرچم توحید در سراسر دنیا تلاش کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا