«بازی‌ تاج و تخت» همه را‌ حیرت زده کرد

بصير،یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» به نام جان اسنو در پایان فصل پنجم به قتل رسیده و پس از این او را در این نمایش تلویزیونی نخواهید دید. بازیگر بریتانیایی کیت هرینگتون در این سریال ایفاگر نقش جان اسنو بود. طرفداران هرینگتون امیدوارند که او در فصل ششم به سریال بازگردد، اما او در گفتگویی با اینترتینمنت‌ویکلی گفت :« من مرده‌ام و در فصل بعدی به سریال باز نمی‌گردم.»

او در ادامه اشاره کرد با اینکه کتاب جرج آرآر مارتین را نخوانده، به نوعی از این اتفاق آگاه بوده، اما نمی‌دانسته که قرار است در قسمت پایانی فصل، شاهد این اتفاق باشد.نشریه ورایتی این اتفاق را یکی از تکان‌دهنده‌ترین لحظه‌ها در تمام سریال‌های تلویزیونی دانست.در قسمت پایانی این فصل شخصیت‌های دیگری از جمله استانیس باراتئون نیز با مرگ روبه‌رو خواهند شد، او تنها چند ساعت پس از اینکه همسرش ملکه اسلیس خودش را حلق‌آویز می‌کند، اعدام می‌شود.

بسیاری از طرفداران پروپا قرص این سریال توئیتر را به مکانی برای ابراز شگفتی خود تبدیل کردند. یکی از طرفداران سریال در یک توئیت نوشت : «این سریال دیگر ارزش دیدن ندارد. اشتراک تلویزیونی خود با شرکت HBO را لغو می‌کنم، از این شرکت متنفرم»

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا