مردم چه خودرویی می‌خواهند؟

بصير،وی ادامه داد: در حوزه فروش نیز مشتریان انتظار دارند اطلاع‌رسانی لازم از سوی خودروسازها انجام شود و همچنین خودروها سر وقت و دقیقا مطابق با همان مشخصات زمان ثبت‌نام، تحویل داده شوند. نماینده شرکت بازرسی در مورد انتظارات مشتریان از سطح کیفی خدمات پس از فروش نیز، گفت: رفع همه عیوب خودروها و برخورد مناسب کارکنان با مراجعه‌کنندگان، از جمله انتظارات مهم مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش است. اسماعیلیان در ادامه به انتظارات مشتریان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت خودرو اشاره و تاکید کرد: موظف کردن خودروسازان به استفاده از قطعات با کیفیت در محصولات تولیدی و انجام اقداماتی برای افزایش حس رقابت در بازار خودرو کشور، دو انتظار بزرگ مشتریان از وزیر صنعت است؛ البته در کنار اینها، توجه بیشتر خودروسازان به خواسته‌های مشتریان، تناسب قیمت و کیفیت خودروها و همچنین تمرکز و نظارت بر شرکت‌های خودروساز بابت افزایش ایمنی محصولات تولیدی نیز دیگر انتظارات مشتریان از وزیر صنعت به‌شمار می‌روند.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا