سلام بر دست‌های بسته و پيکرهای ستم‌ديده شما/بشارت‌های ترديدناپذير در لحظه‌های نياز اين ملت

بصیر، شهدا با حضور حماسی مردم تهران/رهبر انقلاب:/تشييع اين دردانه‎های به ميهن بازگشته از به يادماندني ترين حوادث انقلاب است (۱۳۹۴/۰۳/۲۶ – ۲۲:۴۵)
در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

صلوات و سلام خدا بر شهيدان عزيز که مشعل توحيد را با ايثار خود بر فراز ميهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحيات خدا بر شهيدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود اين فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم يادهای عزيز و گرانبها و ذخيره های معنوی امت را با شکوهی هرچه تمام‌تر در کشور برافراشتند.

سلام بر دست‌های بسته و پيکرهای ستم‌ديده شما و سلام بر ارواح طيبه و به رضوان الهی، بال گشوده شما.

سلام بر شما که بار ديگر فضای زندگی را معطر و جان زندگان را سيراب کرديد.

و سپاس بی پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه‌های نياز اين ملت خداجوی و خداباور، بشارت‌های ترديدناپذير را بر دل‎های بيدار نازل می‌فرمايد و غبارها را می‌زدايد.

و سلام بر شما ملت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئوليت‌پذير که خطاب لطيف الهی را به‌درستی می‌شناسيد و می‌نيوشيد و پاسخ می‌گوييد.

حضور پرمضمون امروز شما در تشييع اين دردانه‌های به ميهن بازگشته يکی از به‌يادماندنی‌ترين حوادث انقلاب است، رحمت خدا بر شما.

و سپاس بی‌حد از خدای مالک دل‌ها و سلام بی‌پايان بر حضرت بقيةالله روحی فداه که صاحب اين ثروت عظيم است.

والسلام عليکم و رحمةالله و برکاته

سيدعلی خامنه‌ای

۲۶ خرداد ۱۳۹۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا