جای خالی رییس جمهور در تشیع شهدا!

بصیر، دیروز اتفاق مهمی در تاریخ کشور افتاد، اتفاقی که برگی ماندگار در تاریخ جهان رقم زد. تشیع با شکوه شهدای غواص با رنگ و بوی خاصی برگزار شد. مراسمی که با حضور گسترده مردم و مسئولین آنچنان رنگ و بویی به خود گرفت که تیتر یک بسیاری از خبرگزاری های جهان بود.

دیروز تهران سراسر قیام بود برای احترام به ۲۷۰ شهید جبهه های ایثار، و مردم اسقبالی بی نظیر از شهدا داشتند. استقبالی که حرف های زیادی به جهانیان داشت.

حضور اکثر مسئولین کشور دیروز پر رنگتر از همیشه بود. مسئولینی که خود را مدیون شهدا می دانستند. در این بین جای خالی رییس جمهور بیشتر از همیشه احساس می شد. جای خالی که انتظار می رفت با حضوری مدبرانه خالی نباشد.

اما انتظارات برآورده نشد و رییس جمهور دیروز جای خالی اش را خالی تر از همیشه کرد.

برای هر مخاطبی جای سوال دارد که چرا رییس جمهور در این مراسم با شکوه شرکت نکرد؟ چرا رییس جمهور پیامی برای حضور پر رنگ و با شکوه مردم نداد؟ و چراهای زیادی که هنوز بی جواب ماندند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تصحیح چندکلمه شد ارسال مجدد
    سلام مشاور محترم رئیس جمهور آقای صالحی امیری
    سئوالی دار م از محضر جنابعالی و همقطارانی که همفکر شما هستند!!؟؟
    جنابعالی اشاره داشتید به مذاکرات هسته ای و تلاش تیم مذاکره کننده برای رفع تحریم ها از کشورکه: پس از جنگ جهانی اول تاکنون هیچ هیات عالی رتبه ای در این سطح در حال مذاکره نبوده و نیست.
    آقای مشاور محترم عالی رییس جمهور صالحی امیری ، یک سئوال عامیانه و مازندرانی به محضر ت پیرو فرمایشات جنابعالی در۲۴ خرداد۹۴ شهرستان ساری درخصوص (پس از جنگ جهانی اول تاکنون هیچ هیات …) دارم:البته با طرح این داستان در اول عرایضم:”
    آقاشیره تا بوی شکار را حس نکنه به سمت شکار نمی یاد،می دونیدکه خصلت شیر ،اینه دیگه ، ماباید مواظب باشیم شیر نشیم و گول شیر را نخوریم تا … یک لقمه چرب و نرم برای ….نشیم وتا خدای نکرده هضم و…
    آیا شده شما تکه گوشتی اونهم لذیذ به گربه و شیر و شغال نشان بدید و اونها چراغ سبز نشاون ندهندچشم طمع به اون ندوزندو نقشه ی ربودن اون را توذهن شون نپرورانندوماه ها و سالها براندازش نکنندو…. بطوریکه که نه گیربیفتند و نه زخمی شوند و به راحتی هرچه تمامتر بدستش بگیرند و لقمه ای چرب و نرم بدون زحمت بدست بیاورندحاضرند مدتها برایش صبرکنندو منتظر بمونندبنشینندوفضا سازی کنندو…تا شرایط را آماده و غافلگیرانه چپش کنند(البته ناگفته نمونه این راز زندگی یگ شیرو شغال و… هست و ایرادی هم برآنها نیست و برهمه گان آشکار هست و مثل روز روشن) این ما هستیم که باهوشی که خدا به ما داده ومسیر راهی را که به نشان داده بوسیلیه ولی خود به هوش و اطاعت از فرمانده کل قوا نماییم تا به نحو احسن بهربرداری نماییم.
    اقای امیری صالحی مشاور محترم عالی رییس جمهور!؟
    خوب شما بودید چه می کردید برای بدست گرفتن و به زمین زدن قدرت منطقه صبر و تحمل نمی کردیدو رایزنی و طرح دوستی نمی ریختیدبه ریز و بپاش نمی کردید دون و… نمی ریختید بگو بخند نمی کردید تا ظاهری خوب از خودتان در انظار عمومی جلوه دهید و در خفی ودر فرصت مناسب بدستش بیاوریدو …
    البته شما هم صبر تحمل می کنید صبری که شاید منجر به از دست دادن ارزش های مون باشه صبری که عزت مون به مخاطره بیفتد صبری که ملت مارا به بازی بگیرند و شاید بعضی ها بگویند شما که می بینید ما می خواهیم رفع کدورت و دفع تحریم ها کنیم و آسایش و رفاه به کشور بیاوریم اما…. نمی گذارندو بعدچی می شود کشور دودسته می شوند که همان نقشه آقا شیره و شغاله برای تصاحب گوشت مفت رقم می خوره ،میدان خالی و….جولان…. ارزش ها… مردم هم بعضی ها الآن ،نه میگم بعدها بی تفاوت و لالا، لالاو بعضی ها خون به جگر و دق مرگ … که اینهم از نقشه های شوم آقاشیره و شغاله هست.
    آره اینطوری باشه منهم میگم پس از جنگ جهانی اول تاکنون که هیچ دیگه کسی تا قیام آقامون از مادر متولد نخواهد شد که چنین تفکراتی داشته باشه و اینقدر سر تسلیم فرودبیاورد در مقابل درنده ای که خویش جز درنده خویی نیست.
    واما در خصوص شبه ای که طرح کردید(دولت می خواهد حقوق مردم ایران را نه بر خلاف دولت گذشته از طریق تنش و جنگ بلکه از راه تعامل و مذاکره به آن ها بازگرداند.)پاسخش با مردم بصیر و فهیم
    سئوال ؟شما چرا اینقدر به چاله ای می افتیدو می خواهید از چاله دربیایید هی میگید این چاله را دولت قبلی کنده است اما هی راه می رید فازی را افتتاح می کنید نمی گید دولت قبل تامین اعتبار و کارشناسی کرده و کلنگش را زده بود و ۷۰ درصدیا کمتر و بیشتر کار پروژه را انجام داده بود و بدست مارسیده و ما تکمیل و ادامه فعالیت دادیم شما چقدر عیب تراشیمی کنیدو دشمن شاد بطوریکه آقا شیره و شغاله ها خوشحال بشوند/ …
    سئوال دیگر از مشاور عالی رییس جمهوردر خصوص این مبحث از فرمایشات (در دولت های نهم و دهم و به دلیل بی تدبیری های انجام شده، ایران به سمت بن بست و انزوای بین المللی حرکت کرد و مردم متحمل مشکلات فراوانی نیز شدند.)
    سئوال ؟ شما چر اینقدر به شعور مردم توهین می کنید مگه مردم شاهداقتدار دولت قبل در مقابل استکباری که خویش جز ربودند ، تحقیر ، تسخیر ، غارت و کشتار ، دوبهم زنی نبودند مگه شاهد تلاش و پیگیری و رشد دولت قبل نبودید و در کنارش شاهد بی تدبیری هایی هم بودند مثل بعضی ها قبل از دولت نهم و دهم که در جریان فاجعه فتنه ۸۸ حداقل کارشان سکوت و خفه خون شدنشان بود که این همه کشتار و خسارت به کشورشان با نقشه همین کسانی که دارید امروز از اونها به با کلاس هایی که دولت مردان ما با آنها در حال مذاکره اند که به قول شما: پس از جنگ جهانی اول تاکنون هیچ هیات عالی رتبه ای در این سطح در حال مذاکره نبوده و نیست.)
    آره اینطوری باشه منم میگم پس از جنگ جهانی اول تاکنون که هیچ ؛ دیگه کسی تا قیام آقامون(عج) از مادر متولد نخواهد شد که چنین تفکراتی داشته باشه و اینقدر سر تسلیم فرودبیاورد و در مقابل درنده ای که خویش جز درنده خویی نیست کرنش و بگو و بخند و هی برو هی بیا داشته باشه و به ندای فرمانده اش گوش شنوا نداشته باشه(فرمانده کل قوا).
    خلاصه اینکه در خواستی دارم از جنابعالی اگه مشاورینی مثل شما در کنار رییس جمهور دانشمندمون آقای روحانی باشند فاتحه کشور رو باید خواندخواهشا میدان را به با بصیرت ها بدهید تا رییس جمهور عزیزمون را از راه بدر نبرند و کشور ار دودستی به آقاشیره ندهیم………………………………………………………………………. تا بعد خدا حافظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا