رئیس اتاق اصناف فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز خبر داد:

کمیسیون شش‌گانه اتاق اصناف فریدونکنار تشکیل شد

بصیر، مهدی باقرازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز در حاشیه مجمع عمومی اتاق اصناف این شهرستان، اظهار کرد: کمیسیون‌های شش‌گانه اتاق اصناف برابر آئین‌نامه تکمیلی ماده ۳۶ قانون نظام صنفی تشکیل شد.

وی افزود: این کمیسیون‌های شش‌گانه در زمینه‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات، حل اختلاف و تشخیص، امور اقتصادی، آموزش و پژوهش، بودجه و تشکیلات و امور اجتماعی و فرهنگی تشکیل شده است.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار خاطرنشان کرد: سیدمحمد رزمگر، قربانعلی نریمانی، شعبان حسین‌نژاد، سیدهادی میرانی‌کناری، سیدروح‌الله محمدی و ابوالقاسم فرجی به عنوان روسای کمیسیون‌های شش‌گانه منصوب شدند.

باقرزاده با بیان اینکه این کمیسیون‌ها برای استفاده از تمامی توان اتحادیه‌ها در فریدونکنار تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در این جلسه در مورد برخی مشکلات شهرستان از جمله سدمعبر و پارکینگ نیز مباحثی مطرح شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار اذعان کرد: با شورای شهر فریدونکنار در زمینه سدمعبر و ساماندهی دستفروشان جلسه‌ای تشکیل دادیم و به نتایج خوبی دست یافتیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های مرتبط با اتاق اصناف در فریدونکنار در بحث ساماندهی صدور پروانه کسب همکاری لازم را ندارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با درایت فرماندار به نتایج خوبی برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا