مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

تعریف ۹۵۰ میلیون تومانی پروژه‌های کشاورزی در سال ۹۴

بصیر، حسن رزاقی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با تبریک فراررسیدن هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد: مهمترین اقدام جهاد کشاورزی در فریدونکنار در سه محور آموزشی، تامین آب و حفظ اراضی است.

وی تصریح کرد: در بخش آموزشی با بهره‌گیری از نیروهای جوان و کارشناس، روند آموزش و ترویج بخش کشاورزی را تقویت کرده‌ایم تا با ارتقاء سطح علمی و فنی کشاورزی راندمان کمی و کیفی عملکردمان افزایش یابد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خاطرنشان کرد: محور بعدی فعالیت ما تامین آب زراعی کشاورزان است و با توجه به اینکه در این شهرستان با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم، با اجرای پروژه‌های تامین آب کوچک زراعی مانند ایستگاه های پمپاژ، بتنی کردن کانال‌ها، ایجاد سردهنه‌ها، لایروبی رودخانه‌ها و مدیریت آّب در مزرعه راندمان مصرف آب را بالا ببریم.

رزاقی با تاکید بر اینکه به دنبال حفظ اراضی کشاورزی هستیم، گفت: بر اساس قانون باید اراضی کشاورزی را از چنگ‌اندازی برخی از افراد حفظ کنیم تا با تغییر کاربری غیرمجار روبه‌رو نشویم.

وی افزود: در سال جاری ۹۵۰ میلیون تومان برآرود ریالی پروژه‌ها تعریف شده که بسیاری از آنها در بحث تامین آب است و پس از تصویب فرمانداری و تخصیص پروژه‌ها این عمل صورت می‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا