مسئولان فریدونکناری جلوی هنجارشکنان را بگیرند؛

شنای مختلط در سواحل فریدونکنار و عدم نظارت کافی مسئولان

بصیر، با فرارسیدن فصل تابستان و گرمی هوا، موج سفرها به شهرهای شمالی کشور افزایش می‌یابد و در این بین شهرستان‌های ساحلی بیشترین حجم ورودی مسافر را به خود می‌بینند.

فریدونکنار یکی از این شهرستان‌هایی است که با دارا بودن ۸ کیلومتر ساحل بکر همواره مورد توجه مسافران و مهمانان تابستانی روبه‌رو بوده است.

مسافرانی که از تمامی نقاط کشور مازندران و فریدونکنار را برای مسافرت خود بر می‌گزینند تا لحظاتی شاد را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

به گزارش بصیر، سفرهای تابستانی امسال با آغاز ماه مبارک رمضان مصادف شده است و این امر هرچند بر میزان ورود مسافر به این شهرستان تاثیر گذاشته اما همچنان شاهد ورود مسافران بوده‌ایم.

در حالیکه در روزهای نخست ماه مبارک رمضان قرار داریم برخی از مسافرنماها در سواحل فریدونکنار اقدام به هنجارشکنی کرده اند.

بر اساس این گزارش، این مسافران بعد از حضور در سواحل، در ماه مبارک رمضان بدون توجه به حرمت‌ این ماه مبارک و احترام به مردم روزه‌دار، علاوه بر روزه‌خواری علنی،  اقدام به شنای مختلط می‌کنند.

کشف حجاب بانوان، بدپوشی و بدحجابی آقایان و ناهنجاری‌های متعدد را نیز در خیابان و بازار روز و هفتگی به این موارد اضافه کنید تا در عدم نظارت کافی مسئولان، این اقدام به یک عادت از سوی برخی مسافرنماها تبدیل شده باشد.

این در حالی است که امام‌جمعه فریدونکنار نیز بارها بر برخورد مسئولان و امر به معروف مردم در این زمینه گوشزد کرده بود.

به گزارش بصیر، آنچه از مسئولان فریدونکنار انتظار می‌رود این است که حداقل قبل از ترک فریدونکنار و حضور در شهرستان‌های خود نیز نسبت به برخورد با هنجارشکنان به طور جدی وارد عرصه شوند و کمی اسلامی و انقلابی بودن خود را به نمایش بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا