تجمع رانندگان تاکسی شهری فریدونکنار برای افزایش نرخ کرایه؛

رانندگان تاکسی: این تجمع دوستانه بود/ شورای شهر اجازه شفاهی برای دریافت کرایه بیشتر داد!

بصیر، صبح امروز تعداد زیادی از رانندگان تاکسی‌های درون شهری فریدونکنار با متوقف‌کردن خودروهای خود در مقابل شورای شهر خواستار رسیدگی مسئولان به مطالبات صنفی خود شدند.

در روزهای اخیر که با افزایش قیمت بنزین، نرخ جدید بنزین، گازوییل، گازطبیعی و گازمایع اعلام شد و در این میان نرخ بنزین معمولی یارانه‌ای بیشترین افزایش را نسبت به نرخ سایر سوخت‌ها داشت، باعث نگرانی رانندگان شد.

به همین دلیل این رانندگان، خواستار افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی به صورت قانونی شدند که در مقابل شورای شهر فریدونکنار تجمع کردند.

بر اساس شنیده‌ها، اعضای شورای شهر نیز با دیدن این صحنه، با بخشی از تقاضای این رانندگان موافقت و اقدام به پراکنده کردن این مسافران کردند.

به گزارش بصیر، یکی از این رانندگان با بیان اینکه به صورت دوستانه! در مقابل شورای شهر فریدونکنار تجمع کرده بودیم، گفت: رانندگان تاکسی در فریدونکنار خواستار افزایش نرخ کرایه به صورت رسمی بودند که بخشی از این امر تحقق یافت.

به گفته این راننده تاکسی نرخ سوار و پیاده ۵۰۰، مسیرهایی که به بعد از پل منتهی می‌شوند ۷۰۰ و از دادگاه تا فرمانداری ۹۰۰ تومان تصویب شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه این موافقت با ارائه برچسب قیمت از سوی شورا همراه بوده است یا خیر، گفت: اعضای شورای شهر به ما گفتند که به صورت موقت از مردم نرخ کرایه جدید را دریافت کنید تا برچسب را صادر کنیم!

به گزارش بصیر، علاوه بر قابل بررسی بودن شنیده‌ها مبنی بر اینکه شورای شهر با دستور به رانندگان برای دریافت نرخ کرایه بیشتر خارج از قانون به صورت شفاهی تخلفی را انجام داده است باید به این نکته نیز توجه کرد که اگر قرار باشد با هر تجمع و تحصنی به راحتی به خواسته‌های معقول و نامعقول اصناف متفاوت تن در دهند این باور در گروه‌های متفاوت به وجود می‌آید که می‌توانند به این شکل به خواسته‌های خود برسند که این امر نوعی بی‌نظمی و آنارشی را به وجود می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا