حجت‌الاسلام سیدهادي خامنه‌اي ابقا شد

بصير،بنا بر اعلام کميته ارتباطات مجمع نيروهاي خط امام در ابتداي اين جلسه جهت انتخاب دبير کل به صورت کتبي راي گيري به عمل آمد که به اتفاق آراء جناب حجت الاسلام والمسلمين سيد هادي خامنه‌اي براي بار ديگر به دبير کلي اين تشکل انتخاب شد.

به همين مناسبت دبير کل مجمع نيروهاي خط امام ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضاي شوراي مرکزي و اعضاي سابق شوراي مرکزي و همه اعضاي اين تشکل که در سالهاي گذشته با وجود مشکلات و موانع مختلف به تعهد تشکيلاتي خود وفادار بودند، اظهار اميدواري کرد تا در دور جديد با همکاري و همراهي همه اعضا بتوان براي محقق ساختن اهداف و مرامنامه مجمع بيش از پيش تلاش کرد.

سپس اعضاي کميته هاي سياسي، پشتيباني، ارتباطات ،استانها و تشکيلات انتخاب شدند. همچنين تعدادي از حاضران تحليل هاي خود از وضعيت سياسي ، اقتصادي و فرهنگي کشور و موضوعات منطقه اي را بيان کردند.

شوراي مرکزي مجمع نيروهاي خط امام بر لزوم حمايت و تلاش براي اتخاذ راهبرد هاي مشترک منطقه اي بدون دخالت قدرت‌هاي فرامنطقه‌اي براي مبارزه با گروه‌هاي تکفيري و داعش تاکيد کردند و تاسف و نگراني خود را از حملات ضدبشري رژيم آل سعود و کشورهاي حامي آن در حمله به مردم يمن ابراز داشتند و نسبت به انفعال نهادهاي بين المللي ابراز تاسف کردند و خواستار پايان بخشيدن به بحران يمن از طريق گفتگوهاي سياسي شدند.

در ادامه گزارشي از آخرين وضعيت واحدهاي استاني مجمع و فعاليت هاي در حال انجام ارايه و پيرامون آنها تصميمات لازم اتخاذ شد. در پايان اکثريت اعضا خواهان لغو ممنوعيت پخش اخبار و تصاوير رييس جمهور اسبق شدند.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا