امشب ظریف نبود آمریکا را بردیم!

بصير،گروه ورزشي: دلواپسان كه قبل از بازي واليبال ايران و آمريكا، تنها دغدغه‌اشان ممانعت از حضور تماشاگران خانم به سالن بود (موضوعي كه در دولت مهرورزشان هيچ منع و اشكال شرعي هم نداشت!) اما حالا و در دولت يازدهم، زنان و دختران ورزشدوست و نجيب ايراني را به هرزه‌گي و …!‌ متهم كرده و براي مقابله با حضور زنان، فراخوان خونين! داده بود حالا و پس از برتری والیبال ایران مقابل آمریکا را نیز علیه ظریف و مذاکرات هسته‌ای مصادره کردند!

تصوير فوق از طرح‌هاي شبکه‌های اجتماعی گروه موسوم به دلواپسان است كه عدم بازي كردن ظريف (پاسور تيم ملي واليبال) در مقابل آمريكا را به دكتر ظريف وزير خارجه تعميم داده و متوهمانه دليل پيروزي واليبال ايران بر آمريكا ارزيابي كردند! احتمالا و به زعم اين جماعت، نبود ظريف در راس تيم مذاكره‌كننده در مذاكرات هسته اي نيز باعث شكست آمريكا از ايران خواهد شد! فقط مي‌ماند اين نكته كه به تعبير صحيح و منطقي آقاي روحاني و همچنين دكتر ظريف، نتيجه مذاكرات هسته اي بايد براي طرفين برد-برد باشد و جايي براي شكست براي هيچ طرف در آن لحاظ نشده است.

گفتني اينكه در ديدار دوم ايران و آمريكا هم از ورود بانوان تماشاگر به سالن ممانعت به عمل آمد و اين در حاليست كه در دوره احمدي‌نژاد، بانوان براي ورود به سالن و تماشاي ديدارهاي تيم ملي واليبال كشورمان، هيچ منعي نداشتند و فقط بخش مشخصي از سالن به بانوان اختصاص داده مي شد اما چه شد كه در دولت جديد، دلواپسان به يكباره اين موضوع را مخالف شرع و دين قلمداد كرده و بدترين تعابير را هم عليه بانوان شريف كشورمان روا داشتند، سئوالي است كه هنوز هيچكس از بزرگان اين طيف، پاسخي براي آن پيدا نكرده‌اند!

ضمن اينكه، اين تصميم سياسي و غيرورزشي، يقننا با واكنش فدراسيون جهاني واليبال (FIVB) مواجه خواهد شد و همانگونه كه به خاطر همين موضوع، ميزباني مسابقات جوانان را از ايران گرفتند، براي فصل آينده در ليگ جهاني نيز، تيم ملي مقتدر واليبال كشورمان كه به دليل نتايج ارزشمند براي ايران افتخارآفريني كرده‌اند، با خطر جدي محروميت از ديدارهاي خانگي، مواجه خواهد بود.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا