نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای» ثبات قدم ملت ایران را نشان می‌دهد/ تحریم‌ها باید یکجا لغو شود

بصیر، مقداد نجف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با بیان اینکه طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای ثبات قدم ملت ایران را نشان می‌دهد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ارزش‌های متعالی دارد و این ارزش‌ها بر تمامی امور ارجحیت دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مطلبی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که ایران اسلامی از آغاز انقلاب تا امروز بر اصول اساسی‌اش پافشاری کرده و به هیچ وجه در مجامع بین‌الملل اصول خود را قربانی نمی‌کند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس با اشاره به رای بالا نمایندگان در تصویب این طرح، اظهار کرد: این طرح در تمامی گرایش‌های سیاسی پیام دارد که در سال همدلی و هم‌زبانی، نمایندگان در مباحث سیاسی حرف‌های متفاوتی دارند اما در اصول اساسی انقلاب به یک شکل عمل می‌کنند.

نجف‌نژاد با تاکید بر اینکه به جوامع بشری پیام دادیم که در اصول خود از آرمان‌های اساسی نظام و انقلاب کوتاه نمی‌آئیم، خاطرنشان کرد: حقانیت ملت ایران است که به جوامع بشری پیام دادیم با صبر و استقامت به مقصد خود می‌رسیم.

وی اذعان کرد: در موضوع هسته‌ای که تمامی دانش‌اش بومی است بر صلح‌آمیز بودن آن پافشاری می‌کنیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس، با اشاره به لغو کلی تحریم‌ها گفت: در مقابل ایران، دشمنی قرار دارد که حداقل از نظر تاریخی برای ما به اثبات رسیده که اهل خدعه و نیرنگ است و بر هیچ قاعده‌ای پابرجا نیستند.

وی با تاکید بر اینکه این دشمنان ایران در میز مذاکره، یک‌جانبه‌گرا هستند، خاطرنشان کرد: چون آنها اهل خدعه و نیرنگ‌اند و به دنبال دستیابی به منافع خود به عنوان سلطه‌گر هستند، اگر از ابتدا محکم نایستیم در بین راه آسیب می‌بینیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس افزود: پیام ما با تصویب طرح الزام دولت به دستاوردهای هسته‌ای این است که بر مواضع حق خود ایستاده‌ایم و همچنین کشوری هستیم که باید در چارچوب مقررات بین‌المللی و دیپلماسی طوری عمل کنیم آیندگان از این روش به نیکی یاد کنند.

نجف‌نژاد در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در نهایت با شکست روبه‌رو نشویم باید به توصیه رهبری یعنی لغو تمامی تحریم‌ها در یک زمان توجه شود و این امر چراغ راه دولت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا