امور سیاسی هیچ کمکی به ورزش نمی کند

بصير،

به نقل از آوای شمال سیف الله فرزانه در نشست با پیشکسوتان و اعضای هیئت والیبال محمودآباد بر ضرورت فرهنگ سازی در ورزش تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی و توجه به ورزش پایه، موجب شناخت صحیح خانواده ها از استعداد فرزندان شده و هیئت های ورزشی با کارشناسی دقیق، زمینه هدایت این استعدادها را فراهم می کنند.

وی افزود: تعامل بین ورزش و جوانان و آموزش و پرورش موجب کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته میان دانش آموزان و کودکان، بعنوان ورزشکاران پایه می شود.

فرزانه با انتقاد از دستگاه های مرتبط با ورزش تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تاکید بر لزوم شکل گیری کمیته استعدادیابی در شهرستان، دستگاه ورزش و به ویژه حوزه ورزشِ آموزش و پرورش هیچ گونه طرح و برنامه ای در این زمینه ندارد.

فرماندار محمودآباد اساس صحیح ایجاد بستر ورزشی در شهرستان را پویایی و تحرکِ هیات های ورزشی عنوان کرد و یادآور شد: انتخاب افراد متخصص و پیشکسوت در بدنه هیات های ورزشی، موجب تقویت و جهش به سمت پله های ترقی می شود.

رییس شورای ورزش همگانی محمودآباد بهره مندی از سرمایه گذاران برای تامین هزینه های ورزشی را منوط به بازگشت سرمایه دانست و خاطرنشان کرد: اگر این سودآوری تامین شود می توان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه ریزی کرد.

وی اذعان کرد: سرمایه گذاران برای تامین هزینه ها باید ابتدا احساس امنیت کنند و این امنیت در انسجام دستگاه ها، هیئت ها و ورزشکاران قابل مشاهده خواهد بود و اگر اینطور نباشد نتیجه ای سوء حاصل می شود.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: ورزش بزرگسالان بدون ورزش پایه قابل تصور نیست که این مهم با توجه به ورزش آموزشگاه ها مقدور خواهد شد.

فرزانه در پایان ضمن خواستار پرهیز از سیاسی کاری در مدیریت ورزش شهرستان گفت: امور سیاسی هیچ کمکی به ورزش نمی کند و فضای ورزش، فضای سیاسی نیست و باید تنها ورزش را الویت و هدف قرار داد.
انتهای پیام/

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا