كشف بزرگ درباره ۹۹%دانش‌آموزان آمریكا!

بصیر،

كشف بزرگ درباره 99%دانش‌آموزان آمریكا!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: رئیس دانشگاه فرهنگیان کسی است که دانش آموخته آمریکاست و در برابر نمایندگان ما از آموزش و پرورش آمریکا دفاع می کنند، این دلیل استیضاح ماست. … من هم باید بگویم آقای رئیس این‌طور نیست و به ۹۹ درصد دانش آموزان آمریکا قبل از فارغ‌التحصیلی مورد تجاوز واقع می‌شوند!

نقوی البته به هیچ سند و مدركی برای این ادعای عجیب خود اشاره نكرد و معلوم نیست چگونه عده‌ای مدعی مسلمانی به این راحتی درباره ۹۹ درصد شهروندان یك كشور (هرچند با آن اختلاف سیاسی هم داشته باشیم) آن هم در ماه مبارك رمضان و با زبان روزه، چنین بی پروا، ادعاها و اتهامات غیراخلاقی را بر زبان جاری می‌كنند.

این نماینده پایداری، با تاکید بر اینکه این استیضاح دلایل سیاسی ندارد، گفت: اگر ما می خواستیم استیضاح سیاسی کنیم سخنان آقای اکرمی در جمع معلمان برای استیضاح کافی بود. او در جمع معلمان گفته بود که چرا اینجا نشسته اید، بروید و زمینه آزادی سران فتنه را مهیا کنید. اگر سیاسی بود برای مدیران این وزارتخانه استیضاح می‌کردم که اغلب آنها یا مشارکتی هستند یا فتنه گرند و یا در فتنه نقش داشتند!

این نماینده فتنه‌شناس! البته در این بخش از ادعاهای واهی خود هم نامی از مدیران به زعم خود فتنه‌گر را نیاورد تا مشخص شود همان اتهام و همین ادعا تا چه اندازه مستند و واقعی‌اند!

بهارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا