به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات؛

پرسنل اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با فرماندار دیدار کردند

didar ba farmandar 1 tir (2)

بصیر، در این دیدار مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به رشد جوامع و تغییر دیدگاه‌ها باید در عرصه تبلیغات و برنامه‌های فرهنگی دیدگاه خود را تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم اثربخش باشیم باید خود را به‌روز کنیم و در غیر این‌صورت به صورت کلی تحت‌تاثیر دیگران قرار می‌گیریم و این تاثیرات همیشه مثبت نیست و گاهی موارد منفی وارد فرهنگ و جامعه ما می‌شود.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: همانطور که رهبری فرمودند باید تبلیغات هنرمندانه داشت و در همه عرصه‌ها با آگاهی کافی وارد عمل شد و امروز دنیا با امکانات روز با سرعت بالایی در حرکت است و ما نمی توانیم با نگاه به دهه‌های گذشته عمل کنیم.

ابراهیمی گفت: امروز هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی و شیعیان جهان به ویژه ایران وجود دارد و به عنوان نمونه پرورش تروریست‌هایی به نام داعش با هدف نابودی شیعیان جهان که اگر در مواجهه و مقابله با آنان از تمام ابزار لازم خصوصا تبلیغات درست استفاده نکنیم متضرر می‌شویم.

فرماندار فریدونکنار اذعان کرد: نگاه ما باید تزریق امید و شادی در جامعه و نسل جوان باشد و این باید در دستور کار مجموعه‌هایی همچون تبلیغات اسلامی و هیئت‌ها باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باا اینکه اعتبارات این اداره در حد کافی و لازم نیست اما برنامه‌های صورت گرفته از سوی این اداره در سطح شهرستان رضایت‌بخش بوده که امیدواریم با برنامه‌هایی که این اداره دارد و اعتباراتی که دیگر دستگاه‌ها دارند در فضایی همراه با تعامل بتوان برنامه‌های بهتری را به اجرا درآورد.

یادآور می‌شود در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد رئیس اداره تبلیغات با تبریک هفته تبلیغ و سالروز تاسیس سازمان به فرمان امام راحل(ره) در سال ۱۳۶۰ با ارائه گزارشی کلی از طرح و برنامه‌های اجرا شده از سوی سازمان در سال ۹۳ در شهرستان به فرماندار و خواستار همراهی‌ و مساعدت وی در پیگیری‌های مختلف در بحث ساختمان اداری این مجموعه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا