۳ روش‌ تازه و بکر داعش برای اعدام!/عکس

بصیر،

3 روش‌ تازه و بکر داعش برای اعدام!/عکس
به گزارش خبرگزاری فرانسه، داعش در این اعدام ها گوشه ای دیگر از وحشیگری های خود را به نمایش گذاشته و برای ارعاب مردم و در چارچوب جنگ روانی، ویدئوی جنایات خود را در فضای مجازی منتشر کرده است. در این ویدئو مشاهده می شود که عناصر این گروه تروریستی از روش های وحشیانه جدیدی برای اعدام این افراد استفاده می‌کنند که سوزاندن داخل خودرو، غرق کردن در داخل آب و قطع کردن سر این افراد به وسیله مواد منفجره از جمله این روش ها است.

در این ویدیو که شامل سه بخش است، هر گروه از متهمان به روشی خاص اعدام می شوند، ابتدا داعشی ها چهار نفر را که دست و پایشان را بسته اند وارد یک خودرو کرده و در آن خودرو را می بندند سپس به وسیله یک موشک این خودرو را منفجر می کنند، خودرو بر اثر انفجار غرق در آتش شده و فیلمبردار از راه دور صحنه سوختن این افراد فیلمبرداری می کند.

در بخش دوم این فیلم مشاهده می شود که افرادی از داعش که صورت خود را پوشانده اند، پنج نفر را وارد یک قفس آهنین کرده و آن را می بندند سپس این قفس را در آب فرو می برند و در این زمان دو دوربین مراسم جان باختن این افراد در زیر آب را به تصویر می کشد.

در بخش سوم این ویدیو نیز هفت نفر بر زانو نشسته اند و یک داعشی نقاب پوش طنابی آبی رنگ به دور گردن آن ها می پیچد و پس از مدتی این طناب منفجر و سر این افراد از تنشان جدا و دود غلیظی از این محل مشاهده می شود.

داعش در فضای مجازی ادعا کرده که این افراد مختصات پایگاه ها و اماکنی که داعش در آن حضور داشت را به نیروهای عراقی داده اند. داعش پیش از این نیز هزاران نفر را به روش های مختلف و از جمله پرتاب کردن از ارتفاع زیاد، بریدن سر، شلیک گلوله، سنگسار کردن و … به قتل رسانده است.

بهارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا