دیدگاه‌ها باید در عرصه تبلیغات و برنامه‌های فرهنگی تغییر کند

بصیر، به نقل از بصیرنیوز، در این دیدار مهرداد ابراهیمی با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به رشد جوامع و تغییر دیدگاه‌ها باید در عرصه تبلیغات و برنامه‌های فرهنگی دیدگاه خود را تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم اثربخش باشیم باید خود را به‌روز کنیم و در غیر این‌صورت به صورت کلی تحت‌تاثیر دیگران قرار می‌گیریم و این تاثیرات همیشه مثبت نیست و گاهی موارد منفی وارد فرهنگ و جامعه ما می‌شود.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: همانطور که رهبری فرمودند باید تبلیغات هنرمندانه داشت و در همه عرصه‌ها با آگاهی کافی وارد عمل شد و امروز دنیا با امکانات روز با سرعت بالایی در حرکت است و ما نمی توانیم با نگاه به دهه‌های گذشته عمل کنیم.

ابراهیمی گفت: امروز هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی و شیعیان جهان به ویژه ایران وجود دارد و به عنوان نمونه پرورش تروریست‌هایی به نام داعش با هدف نابودی شیعیان جهان که اگر در مواجهه و مقابله با آنان از تمام ابزار لازم خصوصا تبلیغات درست استفاده نکنیم متضرر می‌شویم.

فرماندار فریدونکنار اذعان کرد: نگاه ما باید تزریق امید و شادی در جامعه و نسل جوان باشد و این باید در دستور کار مجموعه‌هایی همچون تبلیغات اسلامی و هیئت‌ها باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باا اینکه اعتبارات این اداره در حد کافی و لازم نیست اما برنامه‌های صورت گرفته از سوی این اداره در سطح شهرستان رضایت‌بخش بوده که امیدواریم با برنامه‌هایی که این اداره دارد و اعتباراتی که دیگر دستگاه‌ها دارند در فضایی همراه با تعامل بتوان برنامه‌های بهتری را به اجرا درآورد./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا