رئیس هیئت والیبال فریدونکنار در گفت‌‌وگو با بصیرنیوز خبر داد:

رقابت‌ ۸ تیم در جام رمضان فریدونکنار/ سالن حجاب میزبان والیبالیست‌های بانو

بصیر، حمید ساروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: رقابت‌های والیبال جام رمضان در فریدونکنار از شب اول این ماه مبارک در این شهرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال فریدونکنار با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از شهرهای سرخرود، بابلسر، فریدونکنار و روستاهای فریدونکنار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هر شب دو جایزه به تماشاگران با قید قرعه اهدا و در شب فینال نیز سه گوشی موبایل قرعه‌کشی می‌شود.

ساروی با اشاره به اینکه دیدار پایانی این مسابقات در شب جمعه برگزار می‌شود، گفت: سه گوشی موبایل از سوی لوازم خانگی مجید آقای جعفری اهدا می‌شود.

وی اذعان کرد: جایزه سه تیم نخست این رقابت‌ها به ترتیب ۷۰۰، ۵۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان است.

رئیس هیئت والیبال فریدونکنار از برگزاری رقابت‌های والیبال جام رمضان در بخش بانوان از شب دوازدهم این ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۹ تیم در سالن حجاب برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه سعی داریم در صورت تامین اعتبارات در رقابت‌های زیرگروه کشور تیم‌داری کنیم، اظهار کرد: از همین ابتدا به دنبال جذب اسپانسر هستیم تا در روند مسابقات با مشکل روبه‌رو نشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا