سرمربی تیم ملی جوانان کاناپولو ایران خبر داد:

برگزاری اردوی تیم ملی جوانان کاناپولو در فریدونکنار/ مسئولان فریدونکنار از نصب یک بنر نیز دریغ کرده‌اند

بصیر، جمیله طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی جوانان کاناپولو از پنجم تیرماه در فریدونکنار برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اردو تا ۱۹ روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اردو در رده سنی جوانان برای آمادگی بیشتر جهت اعزام به رقابت‌های هنگ‌کنگ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر از استان‌های مازندران، تهران، خراسان رضوی، کرمانشاه و اراک به اردو دعوت شدند و در این اردو هیچ ورزشکاری خط نمی‌خورند.

سرمربی تیم ملی جوانان کاناپولو با اشاره به اینکه محور تمرینات تیم در این اردو حضور در ساحل و دریا است، تصریح کرد: تلاش داریم تا ورزشکاران هیئت قایقرانی فریدونکنار را برای افزایش سطح آمادگی‌ و حضور در تمرینات حرفه‌ای نیز در این اردو به کار بگیریم.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حمید امامی‌فر رئیس هیئت قایقرانی فریدونکنار، گفت: با این که حضور تیم ملی کاناپولو در فریدونکنار یک خبر خوشایند محسوب می‌شود اما تا امروز هیچ مسئولی از آقای امامی‌فر تشکر نکرده است.

وی ادامه داد: کمترین کاری که می‌توانست در این شهر صورت بگیرد نصب ۲ بنر خوش‌آمد برای تیم ملی کاناپولو بوده است که مسئولان فریدونکنار از این کار نیز دریغ کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی از بی‌توجهی مسئولان به این تیم گلایه و خاطرنشان کرد: بیشترین دغدغه ما ماندن آقای امامی‌فر در هیئت قایقرانی فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا