رسانه‌های بدنامی که این روزها دور و بر کمیته امداد می‌چرخند!

بصیر، با اندک جست‌وجویی در موتورهای جست‌وجو متوجه می‌شویم که تمام حواشی به وجود آمده پیرامون کمیته امداد توسط دو رسانه مرتبط با ح.ع، یکی از مدیریت‌های جدید این سازمان در حال وقوع است. این رسانه‌ها که پیش از این نیز رابطه و “تعامل” تنگاتنگ با نامبرده داشته‌اند، این‌بار قصد کرده‌اند تا تنها شریان باقی‌مانده برای نیازمندان را به سمت خود سرازیر کنند.

این دو سایت که در میان اهلی رسانه به بدنامی مشهور بوده و طی مدت فعالیت خود تنها این منافع مالی است که سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های آنان را مشخص کرده، اکنون به گونه‌ای اقدام به غلو و خبرسازی پیرامون کمیته امداد می‌کنند که نه تنها هیچ بار روانی مثبتی در جامعه ندارد بلکه توهم نامزدی ریاست این مجموعه در انتخابات ریاست جمهوری آینده را القا کرده است.

انتشار یک نامه داخلی به دستخط رئیس کمیته که معلوم نیست چگونه به بیرون درز کرده، اخبار پی‌درپی در خصوص انتقال ساختمان کمیته به جنوب شهر و دیگر موارد، تنها یک مانور “احمدی‌نژاد”گونه را در امر ساده‌زیستی و رسیدگی به فقرا در ذهن تداعی می‌کند.

گرچه مدیریت جدید کمیته امداد با حضور خود در این نهاد، امیدواری‌های زیادی را در دل‌ها پدید آورد اما به نظر می‌رسد این مجموعه که تاکنون حداقل از حواشی دور بوده حالا علاوه بر مشکلات گذشته دچار حاشیه‌سازی بی‌خردان نیز شده است.

مردم زجر کشیده و منتظر کمک حداقلی کمیته امداد علاوه بر اینکه انتظار ندارند روزها پس از پرداخت حقوق کارکنان این نهاد، مستمری خود را دریافت کنند، این توقع را هم ندارند که پول مجموعه مذکور به جیب کاسبان رسانه‌ای و کانون‌های تبلیغاتی خاص سرازیر شود.

باید گفت ورود جدی و سریع هیئت امنای کمیته امداد در این زمینه مورد انتظار مردم بوده و امید است تا با قدرت از هم‌اکنون جلوی دست‌اندازی‌ها به مال و اموال ضعیف‌ترین افراد جامعه که همان خانواده‌های تحت پوشش هستند، گرفته شود.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا