سریال شب‌های قدر شبکه یک مشخص شد

بصیر،
تهیه کننده این سریال گفت: سریال نیاز درامی اجتماعی درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی است که در داستان آن مضامین اخلاقی و معنوی مطرح می شود و تاثیر دعا و توسل را در زندگی به تصویر می کشد.

ایرج محمدی با اشاره به اینکه اکنون سریال همزمان با تصویر برداری آخرین برداشت ها تدوین و صدا گذاری می شود، افزود: نیاز در تهران و اطراف تهران تصویر برداری شده است و قرار است رز رضوی هم به جمع دیگر بازیگران این مجموعه بپیوندد.
وی گفت: داستان این سریال درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند و داستان با ماجرای بازگشت به وطن این زوج و واکنش مادر پیمان که نخستین بار عروس خود را می‌بیند؛ آغاز می شود.
تهیه کننده سریال با اشاره به اینکه حکایت یک کودک یتیم بی سرپرست در این داستان مطرح می شود، افزود: در سریال نیاز از موضوعاتی اخلاقی مانند امانتداری در مال یتیم و نیز موضوعاتی نظیر تفاوت دیدگاه‌ها و ارتباطات انسانی و بین نسلی سخن به میان می‌آید.
بهاره افشاری، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال‌زاده، عمار تفتی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، آرش تاج تهرانی و سیروس میمنت از جمله بازیگران این سریال هستند.
همزمان با ایام لیالی قدر پخش سریال «پایتخت ۴» سریال مناسبتی شبکه اول سیما متوقف و سریال «نیاز» جایگزین آن می شود./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا