پیشنهادهای داخلی برای ستاره فصل قبل سرخ‌ها

بصیر،

گابریل در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: در حال حاضر در برزیل حضور دارم و با تیم سابقم که در سری ب لیگ برزیل است تمرین می کنم تا آمادگی بدنی ام را در شرایط ایده آل نگه دارم و با شروع رقابت ها از فرم بدنی خوبی برخوردار باشم.

وی ادامه داد: در این مدت که در برزیل بسر می برم واقعا دلم برای پرسپولیس تنگ شده است. چه برای بازیکنان و چه برای هواداران این تیم و واقعا از ته دلم دوست دارم دوباره برگردم و برای تیم محبوبم بازی کنم اما نه به این  قیمت که فوتبالم تمام شود.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه برانکو اعلام کرده گابریل را نمی خواهم خاطرنشان کرد: بله این را من هم شنیدم و واقعا از این موضوع ناراحت هستم که برانکو مرا نمی خواهد. امیدوار بودم برانکو تغییر عقیده بدهد تا بتوانم دوباره برای تیم محبوبم پرسپولیس فوتبال بازی کنم.

وی عنوان کرد: سه شنبه هفته دیگر به ایران می آیم تا اول در خصوص مطالباتم از باشگاه پرسپولیس اقدام کنم و سپس به تبریز بروم تا با تیم گسترش به مذاکره بپردازم.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که به جز گسترش از چه تیم های دیگری پیشنهاد دارد بیان داشت: من یک پیشنهاد غیررسمی از تراکتورسازی تبریز دارم که هنوز رسمی نشده و یک پیشنهاد از تیم سایپا که فکر نمی کنم به خاطر بودجه محدودی که دارند با آنها به توافق برسم. در هر صورت از هفته آینده با تیم هایی که خواهانم هستند مذاکره خواهم کرد.

گابریل در خصوص طلبش از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من هفته گذشته از طریق مدیربرنامه هایم با طاهری صحبت کردم. او باورش نمی شد من که اینقدر در پرسپولیس تاثیرگذار بودم به اندازه یک بازیکن تیم پایه هم پول نگرفته باشم و به من قول داد هر چه سریعتر مشکلات مالی ام را حل کند./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا