تصمیم فخرالدینی درمورد ادامه همکاری با استقلال

بصیر،
، میلاد فخرالدینی در مورد اینکه چرا برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال به توافق نرسیده است، گفت: من با آقایان امیری و نظری‌جویباری به توافق نرسیدم و اختلاف‌هایم با استقلال خیلی زیاد بود. اگر شرایط پارسال را داشتم در استقلال می‌ماندم، ولی در حال حاضر بدهکار هستم و در دست مردم چک دارم. من شرایطم را به مسئولان باشگاه گفته بودم، ولی متأسفانه خواسته‌های من عملی نشد، به همین دلیل تصمیم به جدایی از استقلال گرفتم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل قبلم را دریافت نکرده‌ام و اگر قرار بود ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل بعدم را هم ندهند، واقعاً شرایطم سخت می‌شد. من نمی‌توانستم برای استقلال مجانی بازی کنم و برخلاف میل باطنی‌ام از این تیم می‌روم. بازیکنان دیگری هستند که استقلال در پست من می‌تواند آنها را جذب کند و امیدوارم این باشگاه در یارگیری موفق باشد. فکر می‌کنم مسئولان باشگاه استقلال پول‌های‌شان را برای بازیکنان جدید نگه داشته‌اند!

وی در پاسخ به این سؤال که «فصل آینده در کدام تیم بازی خواهی کرد؟»، گفت: تیم فصل بعدم را انتخاب کرده‌ام و به‌ زودی قراردادم را امضا خواهم کرد. باز هم می‌گویم که دوست نداشتم از استقلال بروم. وقتی آقای افشارزاده با بازیکنان در مورد جریمه‌های سال قبل صحبت کرد، قرار شد آنهایی که می‌خواهند بمانند جریمه‌های‌شان بخشیده شود، ولی این کار صورت نگرفت. در باشگاه استقلال خیلی چیزها وجود دارد که من دوست ندارم خیلی در مورد آنها صحبت کنم.

گفتنی است؛ میلاد فخرالدینی که با مسئولان باشگاه استقلال به توافق نرسیده است با درخواست مسئولان تراکتورسازی به تبریز سفر کرد تا با آنها مذاکره کند. ظاهراً مسئولان تراکتورسازی تا حدودی با خواسته‌های فخرالدینی موافقت کرده‌اند و این بازیکن در آستانه پیوستن به جمع سرخپوشان تبریزی قرار دارد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا