مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

توزیع ۲۰ تن شکر در شهرستان فریدونکنار/ سوخت به چاه‌های بدون مجوز تخصیص نمی‌یابد

بصیر، حسن رزاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های نظارتی در زمینه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تثبیت قیمت کالاهای اساسی، از مراکز توزیع کالاهای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان بازدید کردیم.

وی تصریح کرد: در این بازدید با نظارت جدی بر اقلام تخصیصی این ماه، در زمینه مشکلات موجود از قبیل نحوه توزیع و نصب بنر نکاتی ارائه کریم.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خاطرنشان کرد: تاکنون از میزان ۳۸ تن شکر تخصیصی فریدونکنار، ۲۰ تن از این محصول بین ۱۳ کارگزار در مراکز روستایی و شهری توزیع و مابقی نیز در صورت لزوم توزیع می‌شود.

رزاقی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت، گفت: موضوع سوخت برای کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کنترل و نظارت، نخستین گام مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت است.

وی تاکید کرد: ضرورت برنامه‌ریزی و تدبیر برای جلوگیری از سوء استفاده امری ضروری به نظر می‌رسد، چراکه امروز گرایش به قاچاق سوخت حتی بیشتر از قاچاق مواد مخدر بیشتر است.

این مسئول افزود: سهمیه بگیران سوخت باید احساس کنند که نظارت می‌شوند و به این ترتیب است که راه مافیا با آنها قطع میشود.

رزاقی خاطرنشان کرد: به همین دلیل با ارسال پیامک به کشاورزان منطقه توصیه کردیم که افراد دارای چاه‌های آب بدون مجوز، با مراجعه به اداره امور آب نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند، در غیر این صورت، سوخت به آنها تخصیص پیدا نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا