یک داور فوتبال:

مطالبه‌ای جز اجرای قانون و عدالت ندارم

بصیر، قربانعلی خباز‌کناری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با انتقاد از عملکرد هیئت فوتبال این شهرستان، اظهار کرد: از تلاش‌های رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار سپاسگزاری می‌کنم و از همین رسانه به وی خسته نباشید می‌گویم اما نسبت به تخلفات صورت گرفته منتقدم

بر اساس قانون فدراسیون فوتبال در تمامی مسابقاتی که زیر نظر هییت فوتبال برگزار می‌شود باید از داوران واجد شرایط استفاده کنند و در غیر این صورت هر گونه فعالیتی غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: هیئت فوتبال فریدونکنار چند سالی است که در مسابقات داخلی شهرستان از داور بدون کارت داوری استفاده می‌کند در حالی که چندین داور واجد شرایط هستند که کلاس‌های تخصصی را در این زمینه با موفقیت پشت سر گذاشتند.

خباز ادامه داد: چندین بار این موضوع را به رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار اطلاع دادم و خواستار جلوگیری از تخلفات شدم اما هیچ اقدامی صورت نپذیرفت.

این داور فوتبال با اشاره به اینکه رئیس هیئت فوتبال در گفت‌و‌گو با سایت خبری بصیر خواستار تشکیل جلسه با حضور گلی  جعفری شده بود، خاطرنشان کرد: صائب گلی در هییت فوتبال چه سمتی دارند که باید پاسخگو باشند، صائب گلی از بزرگان داوری کشور هستند و هیچ مشکل و تخلفی از سوی ایشان ندیدیم بخواهند پاسخگو باشند، در حالی که الگوی بسیاری از داوران در قانون‌مندی و قضاوت هستند.

خباز با افزود: رییس هییت فوتبال این شهرستان به من قول داده بود که در جلسه‌ای مشکلات خودمان را مطرح کنیم ولی تا به این لحظه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی اظهار کرد: تعجب من این است که مجریان قانون در ورزش شهر، قانون‌شکنی می‌کنند و کسی برای برخورد با تخلف صورت گرفته اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: قانون حرف اول و اخر را می‌زند و من جز اجرای قانون و عدالت چیز دیگری نمی‌خواهم، امیدوارم همه با هم بتوانیم در چارچوب قانون برای پیشرفت ورزش شهرستان گام برداریم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. لطفا به آقای داوار ی که دم از قانون می زند بگویید . آن ۷۰۰۰۰۰۰ریالی که از شورای گرفت را چه کار مثبتی برای هیت تنیس کرده که دم از اجرای قانون می زند . ( آقای داور از تنیس چه می داند که ریس هیت شده)
    آقا خودش در داوری فوتبال خودش تا این لحظه ۳خلاف آشکار دارد ۱- عضو و گرداننده سایت خبری و فعال خبرنگاری ۲- تست سالانه داوری را نرفته ۳- در سال گذشته یک پرونده قطور از بازی بهار نارنج با دانش دارد .

  2. لطفا به آقای داوار ی که دم از قانون می زند بگویید . آن ۷۰۰۰۰۰۰ریالی که از شورای گرفت را چه کار مثبتی برای هیت تنیس کرده که دم از اجرای قانون می زند . ( آقای داور از تنیس چه می داند که ریس هیت شده)
    آقا خودش در داوری فوتبال تا این لحظه ۳خلاف آشکار دارد ۱- عضو و گرداننده سایت خبری و فعال خبرنگاری ۲- تست سالانه داوری را نرفته ۳- در سال گذشته یک پرونده قطور از بازی بهار نارنج با دانش دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا