در پی حواشی صورت گرفته در فوتبال فریدونکنار؛

کمیته داوران هیئت فوتبال فریدونکنار بیانیه‌ای صادر کرد

بصیر، در پی حواشی صورت گرفته در فریدونکنار نسبت به برخی شایعات مبنی بر تخلف صورت گرفته در هیئت فتبال این شهرستان، کمیته داوران هیئت فوتبال فریدونکنار بیانیه‌ای صادر کرد بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

با سلام

احتراما به استحضار می رساند؛ کمیته داوران طی چند سال گذشته یک ریال مدیون داوران نبوده و تاکنون به کسی رشوه نداده است و افرادی که به کمیته داوران و هیئت فوتبال تهمت مالی زده‌اند را به هیچ وجه نبخشیده و آنان را به خدا واگذار نموده است و ۱۰۰ درصد عواقب ناشی از این اعمال خود را خواهند دید.

آقایانی که ادعای قضاوت و احقاق حق می‌کنند آیا توانایی قضاوت و کنترل یک بازی مدرسه فوتبال را دارند که شاکی می‌باشند و ادعا دارند که حق آنها در قضاوت خورده شده است، برای کمیته داوران داشتن کارت داوری مهم نیست، توانایی و کنترل بازی مهم است.

آیا هر شخصی گواهی نامه دارد، توانایی رانندگی را دارد؟ بازی‌هایی که در شهر برگزار می‌شود غیررسمی است و قوانین برگزاری آن به صورت قراردادی است و کسی نمی‌تواند به خاطر نداشتن کارت داوری، به ما خرده گیرد.

صورت وضعیت مالی داوران جام رمضان: نیز به این صورت است که کل مبلغ دریافتی ۱۶۲۰۰۰۰۰ریال بوده که مبالغ دریافتی داوران بر اساس کارت داوری، توانایی و شایستگی قضاوت و پاداش ۱- صائب گلی ۴۰۰۰۰۰۰ریال ۲- علی یزدانی ۳۳۰۰۰۰۰ریال ۳- محمدرضا پوراکبر۲۸۵۰۰۰۰ریال ۴-رضا جانعلی پور ۲۵۵۰۰۰۰ریال ۵-قربان خبازی ۱۳۰۰۰۰۰ریال ۶-محمدحسین کبیری۱۰۰۰۰۰۰ریال ۷-مهدی نتاج۷۵۰۰۰۰ریال ۸-احسان مرزانی۴۵۰۰۰۰ریال بوده است.

کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام برای رئیس کمیته داوران واقعا متاسفم که با چنین ادبیات سخیفی صحبت می کند.کجا تهمت مالی به آن ها زده شد که آن ها با دست پاچگی مسائل مالی را عنوان کردند واقعا برام جالب بود.. اینطور من از آقای خبازی شنیدم این بود که ایشون بارها داد زدن حدود ۳ سال حرفی نزدن و اصلا به دنبال داوری خودشان نیستن چه بسا با این نامه کارخودشان را هم خراب کردن اما گفتن حق باید به داوران فریدونکناری برسد همیشه گفتند بنده ضعیف ترین داور به زعم شما قبول ولی بقیه داوران چه که در تمام مراحل داوری در استان حضور پیدا میکنند آن ها حقی ندارند قربون خبازی همیشه گفت که منه قربانعلی خباز کناری بد آیا همه داورهای فریدونکنار هم بد و ضعیف هستند بی قانونی را فدای مصلحت اندیشی کردید … جمله ای که خودتان بی قانونی خودتان را فریاد زدید کارت داوری برایمان مهم نیست کنترل بازی برایمان مهم است پس وای اسفا به این کلاس های داوری آقا من کنترل بازی را بلدم کارت هم ندارم کی بیایم خخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا