مدیر حفظ آثار سپاه فریدونکنار خبر داد:

عناوین روزشمار هفته دفاع مقدس ۹۴ ابلاغ شد

بصیر، حسن یوسف‌نژاد در جلسه ستاد استقبال شهدای گمنام در سالن اجتماعات این نهاد، اظهار کرد: روز ۱۷ مرداد میزبان ۱۰ شهید گمنام هستیم، و شهرستان فریدنکنار به عنوان محور۴ مسئولیت تشییع شهدا را در شهرهای فریدونکنار، بابلسر، بهنمیر، سیمرغ و جویبار به عهده دارد.

وی تصریح کرد: قبل از هفته دفاع مقدس از ۱۳ تا ۱۹ شهریور هفته ایثار و شهادت با محوریت بیست و هشتمین سالگرد سردار سپاه اسلام شهید بصیر و ۳۵۰ شهید در مصلی قدس برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه فریدونکنار افزود: این فضای عطرآگین را باید تا هفته دفاع مقدس حفظ و در هفته دفاع مقدس برنامه‌های با محورهای گوناگون برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: محورهای تبلیغ و عناوین روزهای هفته دفاع مقدس به ما ابلاغ شده است.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: اولین روز هفته دفاع مقدس با عنوان نیروهای مسلح، سلحشوری، پایمردی، دومین روز با عنوان روحانیت، علم، دانش‌پژوهی، سربازان، سومین روز شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی، روز چهارم با عنوان معنویت، زنان خانواده و سلامت نامگذاری شده است.

وی افزود: پنجمین روز با عنوان دفاع همه‌جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف، روز ششم ولایت‌مداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان، پیشکسوتان و روز پایانی هفته نیز به عنوان وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی نامگذاری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا