احتمال پخش مسابقات بوکس از رسانه ملی

بصیر، احمد ناطق نوری روز یکشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات بوکس استان همدان، اظهار کرد: رسانه ملی وعده پخش مسابقات بوکس را داده است که در صورت عملی شدن، این رشته به لحاظ جذب حامی مالی دستخوش تحولات بسیار مطلوبی خواهد شد.

وی بیان داشت: در گذشته تضاد فکری برخی افراد در صدا و سیما باعث شد تا ورزش بوکس از رسانه ملی پخش نشود و هم اکنون که درصدد راه اندازی لیگ کشوری هستیم، پخش مسابقات می تواند حامیان مالی بخش خصوصی را ترغیب کند.

ناطق نوری در ادامه با اشاره به کسب نخستین سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل ورزش کشورمان از سوی ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺭﻭﺯﺑﻬﺎﻧﯽ بوکسور ملی پوش گفت: هم اکنون در بوکس نیمه حرفه ای در ابتدای راه هستیم اما با این حال پیشرفت بسیار خوبی را از سوی بوکسورهای ایرانی شاهد بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بوکس کشورمان در سطح آسیا همواره در جایگاه چهارم و پنجم بوده است و تلاش ما ارتقا این رتبه و رسیدن به جمع سه کشور برتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مجمع با تاکید بر همدلی بین اعضای هیات بوکس استان همدان گفت: همدان از پیشینه افتخارآفرین در ورزش بوکس برخوردار است که برای بازگشت به دوران اوج نیاز به همفکری و تعامل تمامی اعضای این رشته ورزشی دارد.

سیدعبدی افتخاری افزود: تاریخچه بوکس همدان دارای نشان های آسیایی و بین المللی است که امیدوارم با تدبیر و برنامه ریزی مطلوب مدیریت جدید در هیات بوکس شاهد بازگشت به روزهای درخشان بوکس همدان در سطوح ملی باشیم.

مجمع انتخابات رییس هیات بوکس استان همدان با رقابت داوود دوامی و جواد صاحبی به عنوان نامزدهای انتخاباتی هیات بوکس برگزار شد و در پایان داوود دوامی با اخذ هشت رای موافق از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال در این سمت معرفی شد.

هم اکنون بیش از یک هزار ورزشکار همدانی در رشته بوکس فعالیت دارند.

همدان جزو معدود استان های دارای خانه اختصاصی رشته بوکس است.

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا