قسمت 24/ فرمانده سپاه فریدونکنار:

شهدا را از گمنامی به خوشنامی تبدیل کنیم

بصیر، سیدولی میرشفیعی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: سیره شهدا وحدت بود و امروز یکی از مهم‌ترین وظیفه های بسیج نیز حفظ این امر مهم است.

وی با بیان اینکه بسیج یار روزهای سخت انقلاب است، خاطرنشان کرد: رویکرد بسیج اقتصاد مقاومتی، جهاد فرهنگی، کمک به مظلومان و محرومان است و باید با لباس و مسیر بسیجی در راه ادامه انقلاب حرکت کنیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: تمامی دشمنان می‌خواهند بین نخبگان کشور اختلاف ایجاد کنند اما بسیج حافظ شاخصه‌های انقلاب است و باید آن را گسترش دهیم.

میرشفیعی افزود: این استخوان‌های کوچک پیام‌های بزرگی دارند، چراغ هدایت ما هستند، امیداریم بتوانیم این پیام‌ها را بفهمیم و شنبه خوبی همراه با شهدا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از کارگروه‌های شهرستان برای تشییع شهدای غواص به پای کار آمده‌اند، اظهار کرد: این مراسم زیر نظر ریاست ستاد استقبال فرماندار فریدونکنار به بهترین شکل برگزار شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: باید خود را برای میزبانی این آلاله‌ها آماده کنیم و به عنوان دوست و برادر شهید گمنام در این مراسم وارد شویم و این شهدا را از گمنامی به خوشنامی تبدیل کنیم.

وی در پایان به تشریح وظایف کارگروه‌های مختلف این مراسم پرداخت و گفت: این مراسم یک نعمت الهی است و امیدواریم بتوانیم آن را اجر بنهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا