انتخاب برترین های سخنرانی

بصیر،عادل فردوسی پور،‌محمد رضا شهیدی فر،‌منصور ضابطیان ، فرزانه معصومیان از مجریان صداوسیما و محمدرضا شعبانعلی مدرس فن بیان این مسابقه را داوری کردند .

 

دانشگاه صنعتی امیر کبیر این مسابقه را در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی و با حضور ۵۰۰  نفر برگزار کرد که با اجرای تست های اولیه ۲۰۰ نفر برگزیده و سپس از این تعداد ۲۰ نفر موفق شدند به بخش نهایی مسابقات راه پیدا کنند.

 

در مرحله نهایی این مسابقه که امروز در تالار ابوریحان دانشگاه امیر کبیر برگزارشد هر یک از شرکت کنندگان به قید قرعه موضوع سخنرانی خود را برداشته و به مدت ۳ دقیقه در مقابل جمعیت و هیئت داوران اجرا کردند.

 

پس از اجرای این ۲۰ نفر ، هیئت داوران ۵ نفر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند. 

 

سپس  این ۵ نفر به مدت ۵ دقیقه با ارتباط دادن ۵ تصویر نامربوط به هم و سخنرانی در خصوص آن تصاویر سعی کردند تسلط خود را در بداهه گویی و فن بیان به رخ حاضران و هیئت داوران بکشانند اما به دلیل بی ربط بودن تصاویر بیشتر سخنرانی ها به شکل طنز درآمد.

 

در پایان این مسابقه با رای هیات داوران در بخش دانش آموزی بدون داشتن مقام اول، علی اصغر ثناگو و زهرا نعیمی مشترکا به مقام دوم دست یافتند.

 

در بخش دانشجویی نیز سینا حسن زاده ، مینو خالقی و محمد رضا نوپوش به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آورند.

 

قرار است با معرفی نفرات برتر به سازمان ها ی مختلف از نبوغ و تسلط این سخنرانان جوان  استفاده شود.

 

مسابقه سخنرانی تریبون با همکاری انجمن علمی دانشگاه های صنعتی امیر کبیر،‌ شریف ، تهران و علم و صنعت به مدت سه سال است که برگزار می شود.
خبرگزاری صدا وسیما

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا