رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی انقلاب اسلامی بیان کرد ؛

اظهارات هاشمی رفسنجانی از روی بدبختی و ورشکستگی خودش است/ آقای هاشمی و اطرافیانش نسبت به ملت ایران شناخت ندارند

بصیر، سید حمید روحانی در گفتگو با صبح توس گفت: هاشمی رفسنجانی از آنجایی که از صف مردم جدا شده و خط و مشی وی با خط امام و مردم مغایرت دارد، از ملت ایران شناخت نداشته و آرمان این ملت را درک نمی کند.

وی اظهار کرد: خط امام و ملت ایران، خط مقاومت است و آقای رفسنجانی فکر می کند از ملت و امام انتقام گرفته و خط مقاومت شکسته شده است، درصورتیکه با اینگونه ترفندها خط امام زیر سوال نمی رود و ملت ایران نیز از مقاومت همچنان حمایت می کنند.
روحانی درخصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در خصوص مردم روستاها گفت: آقای هاشمی و اطرافیانش و نورچشمی ها، آقازاده ها و رفاه طلب ها نسبت به ملت ایران شناخت ندارند و هر روز به شیوه ای سعی می کنند ملت را زیرسوال ببرند، روزی شورای نگهبان را مورد حمله قرار می دهند، روزی روستائیان ایران را مورد تمسخر قرار می دهند و روزی در جهت ایجاد فتنه در میان ملت ایران گام برمی دارند.
وی افزود: اما همه اینها نشان دهنده ورشکستگی آنها است و نشان می دهد آنها خودشان فهمیده اند که در میان ملت ایران جایگاه و اعتباری ندارند و این حرف های هاشمی از روی بدبختی و ورشکستگی خودش است.
وی اذعان کرد: درخصوص اظهارنظر آقای هاشمی نباید اعتنا کرد و درکنار این حربه ی وی بایستی بی تفاوت بود  زیرا کسی که خود را از مردم جدا می کند و در صدد سازش با آمریکا است، نمی تواند مردمی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا