سرمربی تیم ملی نونهالان تکواندو ایران:

به دنبال قهرمانی در رقابت‌های جهانی هستیم

بصیر، حسینعلی نعیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: دومین دوره مسابقه جهانی تکواندو نونهالان در کشور کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از یکم شهریور آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: در نخستین حضور ایران در این رقابت‌ها در آذربایجان توانسته بودیم با ۳ طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شویم و روسیه و کره دوم و سوم شدند.

سرمربی تیم ملی نونهالان تکواندو ایران با اشاره به اینکه کره چند سالی است که قهرمانی را از دست می‌دهد ودر این میزبانی می‌خواهد قهرمانی را تصاحب کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی زیادی انجام دادیم تا قدرتمند در این رقابت حاضر شویم.

نعیمی گفت: شرایط آب و هوایی کره به مازندران به ویژه فریدونکنار شبیه‌تر است و با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان مازندران در اینجا اردو برپا کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تا ۱۶ مرداد در این شهرستان اردو خواهیم داشت، اظهار کرد: ورزشکاران به آمادگی ۸۰ درصدی رسیده‌اند و در این دو هفته تلاش می کنیم به شرایط آرمانی‌تری برسیم.

سرمربی تیم ملی نونهالان تکواندو ایران با تشکر از اعتماد پولادگر رئیس فدراسیون و ذوالقدر رئیس سازمان تیم ملی، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد این تیم جدید است و با برنامه‌ریزی بر روی کارهای جسمانی و روانی تلاش می کنیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

نعیمی در خصوص همکاری با حسین اسدی مربی فریدونکناری گفت: حسین اسدی در رده پایه فعالیت‌های خوبی دارد و از مربیان زحمتکش است، و ما هم این مربیان را می‌بینیم و با توجه به اینکه امسال در رقابت‌های کشوری موفق عمل کردند از ایشان دعوت به همکاری کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا