مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

«کاشی سرامیکی» دانش آموز فریدونکناری در جشنواره خوارزمی

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: فاطمه  نجارپور با طراحی و ساخت “کاشی سرامیکی بازتابشی” پس از دفاع از اثر خود در دبیرخانه این جشنواره در استان  با حضور هیئت داوران، موفق به راهیابی به مرحله کشوری هفدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از اعتبار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: این اثر با زمینه علمی شیمی، برای ارائه به جشنواره جوان خوارزمی  طراحی و ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه این دانش‌آموز از استعداد بالایی برخوردار است،  خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای پنهان و بالقوه ای که در دانش اموزان این شهرستان وجود دارد،رسالت ما روز به روز سنگین تر می شود.

اسماعیل‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به آغاز فعالیت‌های پروژه مهر ۹۴، اظهار کرد: از ماه رمضان عملیات اجرایی پروژه مهر درفریدونکنار همزمان با طرح هجرت ۳ آغاز شده است.

وی پروژه مهر را جدی‌ترین فعالیت در آموزش و پرورش دانست خواستار پرهیز از هرگونه تصمیم‌گیری عجولانه شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها در عملی کردن پروژه مهر را خواستار شد و گفت: یکی از وظایف مدیران بررسی نیازها و اولویت‌بندی آنها است و باید به سند تحول بنیادین نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا