توهین جدید آیت ا…؛ این بار به نمایندگان مجلس

بصیر، با نزدیک شدن به روزهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، هر یک از جناح های سیاسی تلاش می کنند تا فضای جامعه را برای پذیرش طیف مربوط به خود بیشتر آماده کنند.

در این میان برخی از افراد با زیر پا گذاشتن اخلاق، سعی در تخریب جریان مخالف خود داشته تا از این طریق هم مانع از ورود جریان های مخالف خود به مجلس شده و هم راه را برای ورود خود به انتخابات هموار کنند.

هاشمی رفسنجانی هم با نزدیک تر شدن به انتخابات تعداد سخنرانی ها و حضورهای خود در محافل سیاسی را بیشتر کرده است؛ به طوری که روز گذشته در دیدار دبیران استانی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با تخریب دولت قبل، باز هم عملکرد مجلس را زیر سوال برده و تهمت های جدید خود را به سوی مجلس روانه کرده است.

هاشمی در این دیدار مدعی شده است که گروه های تندرویی در مجلس هستند که از تریبون باز آن در راستای خواسته های جناحی استفاده می کنند.

وی بدون در نظر گرفتن این که این نمایندگان با آرای مردم به مجلس راه پیدا کرده‌اند گفت: برای انتخابات اگر چه محدودیت هایی داریم و بعضاً بیشتر می شود، اما در مجموع حرکت به سوی بهتر شدن امور و انتخاب نمایندگان واقعی اندیشه های مردم پیش می رود.

هاشمی در جایی دیگر در خصوص محدودیت دولت و رابطه تقابلی با مجلس اشاره کرده و علت عدم تغییر برخی از مدیران اصول گرا را همین محدودیت ها دانسته است.

در حالی که هنوز یک هفته از توهین هاشمی به مجلس خبرگان مبنی بر دخالت شورای نگهبان در انتخابات نگذشته است که دوباره برخی نمایندگان مجلس در کلام آیت ا… متهم شده اند.

به نظر می رسد هاشمی به دنبال ایجاد فضایی در راستای فضای انتخاباتی سال ۸۸ بوده که از ماهها قبل از انتخابات ساز مخالفت با برگزار کنندگان انتخابات را کوک کرده است.

در جریان سال ۸۸ نیز هاشمی از ماه‌های قبل از انتخابات با زیر سوال بردن نتیجه انتخابات و دستگاه‌های نظارتی باعث شد تا شائبه تقلب به وجود آمده و در نهایت فتنه ای در کشور رقم بخورد.

حالا هاشمی رفسنجانی در شرایطی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در سال انتخابات مجلس مورد هدف قرار داده است که امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب، بارها در سخنرانی های خودشان از در راس امور بودن مجلس سخن می گفتند. حالا این شائبه به وجود می آید هاشمی رفسنجانی که همواره دم از نزدیکی با امام(ره) و ارائه خاطرات گوناگون از ایشان می پردازد، این جمله مهم و کلیدی رهبر کبیر انقلاب را فراموش کرده است؟

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا