اعلام زمان قرعه کشی جام حذفی

بصیر،غلامرضا بهروان در این باره خاطرنشان کرد: ما به تیم‌های قهرمان استان‌ها تا پنجشنبه فرصت داده بودیم که برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند ولی برخی تیم‌ها هنوز اعلام آمادگی نکرده‌اند. به همین علت ما این مهلت را تا روز یکشنبه ۱۸ مرداد تمدید کردیم و تیم‌ها تا پایان وقت اداری فردا یکشنبه ۱۸ مرداد ۹۴ فرصت دارند تا اعلام آمادگی کنند در غیر این صورت در قرعه کشی این رقابتها شرکت داده نمی‌شوند.

وی ادامه داد: رقابتهای جام حذفی در تاریخ دوشنبه ۱۹ مرداد راس ساعت ۱۰ صبح در آکادمی ملی فوتبال قرعه کشی می‌شود. تیم‌ها در مراحل اولیه با هم رقابت می‌کنند و ۱۶ تیم صعود کرده از قهرمانان حذفی استان‌ها، لیگ دسته اول و دوم در تاریخ ۱۹ و ۲۰ شهریور با ۱۶ تیم لیگ برتری جمعا ۳۲ تیم به رقابت می‌پردازند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: ما ۵ شهر را به عنوان محل برگزاری فینال مسابقات جام حذفی معرفی کرده‌ایم که به ترتیب اولویت ۱- خرمشهر(در صورتی که ورزشکاه مناسبی را معرفی کند) ۲- ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد ۳- ورزشگاه آزادی ۴- ورزشگاه یادگار امام تبریز و ۵- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هستند.

بهروان در این باره افزود: پس از بررسی‌های لازم و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی یکی از پنج ورزشگاه را به عنوان محل برگزاری فینال حذفی امسال اعلام می‌کنیم و فینال مسابقات یا در ۳۱ اردیبهشت ۹۵ یا ۹ خرداد ۹۵ به صورت تک بازی برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ما زمان فینال را با توجه به حضور تیم‌های باشگاهی کشور در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری مسابقات مذکور بین دو تاریخ فوق تعیین می‌کنیم.

افکار نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا