رئیس هیئت کشتی مازندارن خبر داد:

انتخاب تیم کشتی جوانان مازندران در رقابت‌های استانی فریدونکنار

بصیر، علی‌اصغر ثمربخش در جلسه هماهنگی مسابقات قهرمانی کشتی مازندران در فریدونکنار، اظهار کرد: ۸ شهر در استان مازندران کاندیدای برگزاری این رقابت حساس بودند که در نهایت فریدونکنار به عنوان میزبان این رقابت‌ها انتخاب شد.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا شهرهایی که در مازندران صاحب کشتی بودند را انتخاب کنیم تا شاهد رشد سریع آنها باشیم.

رئیس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه در رقابت‌های قهرمانی استان مازندران ترکیب تیم ملی نیز مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: کشتی مازندران سابقه زیادی دارد و این رشته مهیج در مازندران همواره پابرجا است.

ثمربخش خاطرنشان کرد: زمانی این رشته مهیج ورزشی پایدار می‌ماند که عده‌ای گمنام برای آن تلاش می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این رقابت، اظهار کرد: تلاش شود تا مسابقات به صورت زنده پخش شود و از قهرمانان المپیک، ملی و مربیات مطرح کشور و استان نیز برای تماشای این رقابت دعوت شند.

رئیس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه این مسابقات با نام سردار شهید حاج بصیر برگزار می‌شود، گفت: رقابت‌های قهرمانی جوانان استان پشتیبانی بسیار خوبی برای بزرگسالان محسوب می‌شود.

ثمربخش با تاکید بر اینکه این مسابقات برای هیئت کشتی مازندران بسیار حیاتی است، خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ورزشکاران تیم مازندران برای حضور در انتخابی تیم ملی برگزیده می‌‌شوند.

وی در پایان از اعزام ملی‌پوشان جوان کشتی ایران به مسابقات قهرمانی جهان در برزیل خبر داد و گفت: از ۸ وزن اعزامی به این رقابت ۵ ورزشکار مازندران هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا