موج تجلیل از خبرنگاران به اداره ورزش فریدونکنار رسید؛

اعضای سایت بصیرنیوز تجلیل شدند

DSC_0405

بصیر، در ادامه تجلیل‌ روز خبرنگار این بار اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار بود که از خبرنگاران این شهرستان میزبانی کرد.

بر اساس این گزارش، سیداحمد حسینی مدیرمسئول بصیرنیوز و ابوالقاسم فرجی مشاور ارشد رسانه‌ای این سایت تجلیل شدند.

محمدرضا احمدی مسئول روابط عمومی فرمانداری فریدونکنار نیز جز تجلیل شدگان بود.

DSC_0416

ابوالقاسم فرجی خبرنگار باسابقه و پیشکسوت فریدونکنار و روزنامه حرف مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان فریدونکنار رابطه تنگاتنگی با خبرنگاران شهرستان دارد، اظهار کرد: این ارتباط باید به روستاهای این شهرستان نیز تعمیم داده شود.

وی تاکید کرد: نگاه ما به هیئت‌های ورزشی این شهرستان تجاری نیست و آماده هستیم تا اخبار ورزشی فریدونکنار را به صورت کامل پوشش دهیم.

DSC_0431

سیداحمد حسینی مدیرمسئول بصیرنیوز و خبرنگار سایت‌های خبری بلاغ، دانا و ایسنا نیز در این جلسه اظهار کرد: تعداد انگشت‌شماری از مدیران فریدونکنار به دور از منافع شخصی و کسب نام و نان در حال تلاش برای ارتقای این شهرستان هستند و اداره ورزش و جوانان در برقراری ارتباط با خبرنگاران پیشتاز است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه سایت بصیرنیوز نسبت به برخی عملکرد این اداره انتقادهایی به عمل آورد به این اخبار به چشم گوشزد دیده شد و این قابل تجلیل است.

مدیرمسئول سایت خبری بصیر افزود: برخی از مسئول‌نماهای شهرستان با یک خبر انتقادی علیه خبرنگاران موضع می‌گیرند و آنها را به سیاه‌نمایی متهم می‌کنند و این بسیار تاسف‌برانگیز است.

محمدرضا احمدی خبرنگار روزنامه وارش نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا