لحظاتی پیش و به مناسبت بازگشت شهدای غواص به مازندران:

نشست صمیمی فرمانده دفاع مقدس با خبرنگاران فریدونکنار برگزار شد

بصیر، لحظاتی پیش و به مناسبت بازگشت شهدای غواص به مازندران و هفته رسانه فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با اصحاب قلم این شهرستان دیدار کرد.

جامعه خبری فریدونکنار در انجام رسالت خود موفق بوده است/ خبرنگار باید استقلال خود را حفظ کند

سردار ولی‌الله نانواکناری در این دیدار با اشاره به تشییع شهدای غواص مازندران در فریدونکنار، اظهار کرد: شهدا با حضور خود در جامعه فضا را عطرآگین کردند و به ما فهماندند که باید در مسیر شهدا قلبی پرنور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این حضور مردم بعد از ۲۵ سال بی‌سابقه بوده است و این نیز در فریدونکنار چیز عجیبی نیست چرا که این شهرستان در کشور پیشتاز است.

این فرمانده دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته رسانه، خاطرنشان کرد: خبرنگار باید حلقه واسطی برای مردم و حاکمان باشد تا جامعه از نادانی و بی‌خردی پاک شود.

نانواکناری اظهار کرد: خبرنگاری رسالت بزرگی دارد و آن ادامه راه شهدا است، اهل قلم و رسانه باید در ادامه راه شهدا قرار بگیرند.

وی افزود: اگر اهل قلم رسالت‌شان را به خوبی انجام دهند می‌توانند به عنوان ابزار پیش‌برنده زندگی مردم را برای تعالی استفاده کنند.

یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر قلم رسالت خود را به خوبی انجام دهد ارزش بیشتری از خون شهید دارد و جامعه خبری فریدونکنار توانسته است تا به امروز این وظیفه را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگار باید استقلال خود را حفظ کند، گفت: اهل قلم باید جامعه را از مسیر نادرستی به درستی هدایت کنند.

گفتنی است در پایان از سوی سردار ولی‌الله نانواکناری از خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.

DSC_0003

DSC_0007

DSC_0010

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا