نمانده مازندران در مجلس خبرگان در فریدونکنار؛

مقاومت تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است

بصیر، آیت‌الله علی معلمی در یادواره شهدای مسجد امام جعفر صادق (ع) فریدونکنار در این شهرستان اظهار کرد: امامان معصوم نور واحد خداوند بودند اما به تناسب زمان موقعیت‌های متفاوتی داشتند.

وی تبیین مقام دین و پیاده کردن حکومت خدا را از رسالت‌های امام صادق(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: همزمانی دوران این امام با ۶ نفر از حاکمان طاغوتی شرایط سختی را برای ایشان فراهم کرد، اما این امام با اعتقاد به خدا و با استفاده از تزلزل حکومت بنی‌امیه و بنی‌عباس توانست به تبیین دین بپردازند.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند عقل، وجود انبیا و معصومین را دو حجت خود برای انسان قرار داد، افزود: قدرتهای طاغوتی همیشه مانع از بهره‌مندی گروه‌های مختلف جامعه از وجود انبیاء و معصومین بودند.

معلمی در بخشی از سخنان خود رمز پیروزی رزمندگان اسلام را اعتقاد به خدا و تابعیت از ولی فقیه دانست و خاطر نشان کرد: جاودانگی شهدا به خاطر اعتقاد راسخ، عمل صالح و تبعیت از ولی فقیه بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استکبار و قدرت‌های جهانی از قدرت نظامی ایران در هراس هستند و همین امر باعث شد پای میز مذاکره بنشینند گفت: دشمنی در ذات آمریکا نهفته است و ما با مقاومت می‌توانیم در برابر استکبار ایستادگی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ولایت فقیه در تمامی جریان‌های سیاسی مورد تقدیس است، اظهار کرد:  ما به برکت ولایت است که توانستیم تمامی فتنه‌ها و خدعه‌ها را خنثی کنیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا