پیرمردی در شهرک اکباتان خود و همسرش را کشت

بصیر،بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، در ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در جریان کشف جسد یک زن و مرد ۶۰ و ۶۵ ساله در یکی از آپارتمان‌های فاز ۱ شهرک اکباتان قرار گرفتند و ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دقایقی پس از حضور ماموران کلانتری، کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شدند و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
با انجام تحقیقات مشخص شد که این افراد زن و شوهر بوده و هر دو بر اثر اصابت گلوله مستقیم به سر، جان خود را از دست داده‌اند.
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پلیس آگاهی دست‌نوشته‌ای در محل کشف اجساد پیدا کردند که راز جنایت را افشاء کرد. در این دست‌نوشته، مرد مقتول توضیحاتی را ارائه و ادعا کرده بود که به دلیل اختلافات خانوادگی، همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و پس از آن نیز گلوله‌ای به سر خود شلیک و خودکشی کرده است.
تحقیقات اولیه ماموران نیز نشان می‌دهد که قتل توسط همین مرد انجام شده و احتمال حضور نفر سومی در این جنایت وجود ندارد. تحقیقات از نزدیکان افراد نیز وجود اختلاف میان این زوج را تایید می‌کند.
آفتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا